2014年4月30日

Shepherd's pie



 先炒香洋葱蒜頭



 加上番茄,青豆, 適量糖,鹽,胡椒粉,



 薯仔煮爛做薯蓉

 舖上一層薯蓉,然後放入預熱200度焗爐焗10分鐘


前幾日見到羊肉大減價,買一送一,買咗二包,想起以前睇過鬼佬廚師朋友做過的 shepherd's pie ,呢個 pie 簡單易做, 方法如上,post 比大家参考,味道不錯,成日食中餐咪換下口味‧我用鍚紙盒焗咗二個,一個送比咗我的朋友,因為趕時間忘記把焗好的拍照.

10 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,呢倜英國佬的餐正宗是用羊肉,不過老美因羊肉唔靚,可能又怕,改咗用牛肉,其實用乜肉都得,又冇法律規定的,我都試過用豬肉。

      刪除
  2. 洋葱乾葱免治牛肉,營養豐富,可口。

    回覆刪除
  3. 阿姨,講食,中國人最識食,免治牛肉飯都好食,呢d 西餐間唔中食下就冇問題。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. Candy 姐,我都好鍾意吃羊肉,冬天時羊腩煲正呀。

      刪除
  5. 回覆
    1. Peter兄,我以前去過北京一間叫東來順的餐廳吃過涮羊肉,依家仍然回味。呢個涮字讀法是算,若讀刷字比人鬧,都唔知係咪真的?

      刪除
  6. 這個批不太難做、可以學做喇!謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,係唔難做,香港屋企日日食中餐,厭倦咗就不妨試下換口味。

      刪除