2014年4月16日

Nasi Lemak


朋友上個月去吉隆坡玩時吃的 Nasi Lemak 椰槳飯
下 

 老薑

 洋葱,班蘭葉, bay leaf, 鹽

 再放椰槳

椰槳一定要和米攪混完後才加水



想起我朋友上月去吉隆坡玩時,他們到一間叫 Madam Kwans的餐廳吃咗 Nasi Lemak跟咖喱雞,即第一張相片,他說 Nasi Lemak很好味,而我在一馬來西亞博友 Lazy Panda 度留言,她說若我到吉隆坡玩,她帶我去吃一間排名第三的 Nasi Lemak.我想都唔知有冇機會再到吉隆坡啦,因吉隆坡己去過二次,不過點都好,衷心講聲多謝.

我都鍾意 Nasi Lemak 跟巴東羊肉同吃,我的一位馬拉廚師朋友以前教我整個 Nasi Lemak,我將造法貼出來比大家参考一下,呢種飯有椰香味,清淡的班蘭葉香味,跟咖喱雞或巴東牛肉 rendang beef 同吃,真的是不錯.

祝各位網友有一個愉快的復活節

16 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,馬拉餐廳一定有供應的,香港都冇乜正宗馬拉餐廳,以前在旺角有間叫椰林閣,吃過一次,依家都唔摺咗未?

      刪除
  2. 我也有個馬拉朋友,他亦極力推薦我食Nasi Lemak,但我就覺得都幾辣,所以最好與其他人 share!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,可能你記錯, Nasi Lemak 椰槳飯是不辣的,只有跟飯的巴東牛,羊肉就辣。

      刪除
    2. 可能我記錯個名,嗰碟嘢都係叫Lasi La唔知乜,唔係椰漿飯,有肉有青瓜、炸蝦干及烚蛋一隻⋯⋯

      刪除
  3. 我較喜歡吃 Nasi kuning 黃薑飯,味道清淡點,較容易配搭。但我識食唔識做,冇你咁本事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 六斤姐,只不過偷下人師,學藝未精,點能說有本事。
      黃薑飯唔識煮,但印度的biyani 飯我就識,因我去過幾位印度朋友家吃過,見到好味就問煮法如何。

      刪除
  4. N年前在下在大馬探朋友時也吃過Nasi Lemak、現在想起確有點心思思呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,有人說 Nasi Lemak 是馬拉國飯,據說以前是當早餐加雞蛋,咸魚仔同吃。

      刪除
  5. 回覆
    1. 謝謝分享!
      ✿¸.✫¨´`•╬•'*°¸..✿
      (\~/) (\~/) (\~/)
      (='.'=)(='.'=)(='.'=)
      (")~(")(")~(")(")~(")
      ✿復活節快樂啊!✿

      刪除
  6. 光看相片, 好像已聞到椰子香啦! Yummy!

    回覆刪除
  7. 我想南非都有馬來餐廳。
    其實呢個飯好易做,飲食的嘢冇硬性規定,做出來啱自己食咪得咯,我仲識做一些西餐,因太繁覆,所以冇post 出,只post 一些簡單易做比大家參考。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. Peter兄 , please refer to this link
      http://www.timeout.com.hk/restaurants-bars/features/58017/syed-bukhara.html

      刪除