2014年4月11日

演唱會

許冠傑情懐 90演唱會
 



葉倩文演唱會



梅艷芳八場演唱會,最後的一場演唱會,最後唱的夕陽之歌,梅艷芳有情有義,永遠懐念你


 

 




睇到網友 Stella 姐介紹徐小鳳演唱會的博文後,又使我想起在香港生活咁多年,只去睇過一次演唱會,己是20多年前的事了,坐位是紅磡體育館最便宜的坐位,就是最高最後的幾排,還要帶望遠鏡去睇.以前有好多人鬧為甚麼紅磡體育館不表演體育項目,只表演演唱會?

咁多年來我的幾位好友寄咗差不多成千隻 DVD和 Blue Ray碟比我,包括有中西電影,旅遊,而演唱會的碟大約有30多隻,可惜我廳的 3 D Samsung DVD碟機不能播放,因區碼不同,而我房的平嘢 DVD碟機,隨咗 3D 之外乜碟都讀到.

小兒小女前二日網上訂咗二張韓國仔的演唱會,是前排冇坐位的 VIP,慘又貴差不多每張200元,又要罰企二粒鐘,但佢地話可以近距離接近偶像喎.

13 則留言:

  1. 的商人真係咁都畀佢諗到,冇坐位的 VIP唔使預我。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,唉VIP 仲要手快有,手慢冇,第一日開售就要當日訂位比錢,遅咗要買後面的座位。
      對我來說韓國仔唔識欣賞,乜座位都唔會買。

      刪除
  2. 在下並非演唱會常客、但會揀來睇。例如許冠傑那次退休演唱會、又或是Ventures、Animals、deep purples、rolling stones等老牌樂隊訪港我都會撲飛去睇。

    回覆刪除
  3. 域Sir,我只睇過一次演唱會咁多,係屋企睇演唱會的碟,自由度高,睇下又可做其它嘢,差就是冇現場的震撼感和氣氛。

    回覆刪除
  4. 在網上都可以看到很多的演唱,甚麼歌都有。年青人總是愛到現場趁高興!
    這點就是代溝,就讓年青人年青一下吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,網上的演唱會我冇睇,因影音效果不好,我多是睇碟,以前我的擴音機是膽機,前後級,音質極佳,不過壞咗冇人識修理,換咗一部AV 5.1聲道的擴音機,差好多。

      刪除
    2. 睇碟當然是好得多。我們在家唱 k 歌,都是用碟好過取自網上的。

      刪除
    3. 阿姨,我都有一套唱. K 的咪,不過我一次都冇唱過,因五音不全兼冇音樂細胞。

      刪除
    4. 唱歌真是樂趣無窮哩! 不過我不在家唱 k 很久了,都是在女兒的家裡唱。

      刪除
    5. 阿姨,識唱歌真係叻,娛人娛己,一樂也.

      刪除
    6. 不過都是為了鍊練呼吸吧了,是為了娛樂自己多些。不是為了認叻而進行。
      為了炫耀而唱,或是為了娛己而唱是有分別的。只為了炫耀而唱是不好聽的,這時可以聽得出~是一把驕傲的聲音,這裡邊沒有用真心去唱,聽起來很礙耳,可能令人的毛管豎起來。

      刪除