2014年8月16日

許冠傑演唱會



豹紋衣帽








上個星期天在皇冠賭場二樓睇許冠傑演唱會,當晚全部滿座,大約2000多人,他說是第一次來墨爾本,因睇見歌迷熱情不減,話希望明年又再來,呢個演唱會冇司儀,嘉賓有佢兩個仔懷恩,懐谷,和懐谷的老婆,同埋佢徒弟,佢唱完第一首歌後,唱第二首時就走下臺想同歌迷握手,可惜歌迷太熱情,大批人蜂湧上前,攪到場面失控,令他和保安寸步難行,之後只好留在臺上唱到完.

他今年雖然66歲,但唱歌仲好夠氣,二個半鐘幾乎由頭唱到尾.記得好多年前,有次見到電視訪問佢,他說他小時侯家境很貧窮,佢老豆做行街推銷員,行到鞋爛咗都冇錢買,到佢自己揾到些錢想買比佢老豆時,佢老豆已經不在,子欲養而親不在,所以他作咗一首歌父母恩紀念父母親,今次都有唱,唉人生好多嘢,到真正失去的時候才會後悔可惜.

今年10月6日剛好是我們從香港回來第二天,譚詠麟和李克勤來墨爾本 CONVENTION CENTRE開一場演唱會叫左麟右李,講真的,呢兩條友的歌我一首都唔識,一首都未聽過,不過我老婆已經買咗門票話請我去開吓眼界喎.

15 則留言:

  1. 第一張影得好正
    咁你太太又講得好啱,你要開開嚇吓眼界囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,唔係呀,點正呢?我全部都是用手機拍的,人頭湧湧又迫連企都企唔穩。
      睇兩條友的演唱會要400元,我就唔捨得,留在香港去你介紹個間全港最高的餐廳吃自助午餐6個人還有錢剩。

      刪除
  2. 偉兄,我唔知你移民澳洲有幾耐,以前的澳洲人都幾自大同好歧視。香港歌手來開個唱,海關及其他與演唱有關的人員,好多時都會諸多挑剔,好似梅艷芳就講過,去過一次就不會再來,但而家全世界都睇錢份上!
    不過左倫右李要$400 我就一定唔睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,第一次移民澳洲是31年前,報到後住咗幾個月,第二次再返來住了四年多入埋籍才返香港,第三次再回來住到今天。
      澳洲以前的確好歧視有色人種,其中以昆士蘭人為最歧視人,佢地叫所有從其它省份移入的人包括澳洲人在內叫Mexican 墨西哥人,因墨西哥大量非法移民移入美國,佢地又叫鄰近省邊界移入的人做 cockroach 蟑螂。不過時移世易,依家澳洲所有機場都有中文標示,普通話播放告示,証明老表好嘢。
      我老婆買的二人普通位,若果買VIP 每人要258元。

      刪除
  3. 第四張相影得好靚呀 ! 剛巧有深淺的綠色光線, 加上橙黃色光, 襯著阿Sam 的黑白衣裝, 整張照片真個美麗。
    400元的入場費真係貴呀, 不過, 難得你太太喜歡 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,當晚好難影相,因人太多太擠迫,你推我撞夾硬迫上才影到幾張,手機距太遠又影唔到。四百元是二張,不過我都嫌貴。

      刪除
  4. 真是大鄉里!我在這裡從來沒有去過紅館看歌星的演唱會。因為電視和dvd的影牒裡,什麼歌什麼演唱會都會。反而在年青時,有陪朋友去看大型的表演。近十年來,我祇會去博物館;去大會堂聽看林克漢的管絃樂團表演,他主打小提琴獨奏「梁祝協奏曲」,聽之無憾!
    有時無聊,也去大會堂聽看「大L」等人的演唱會。現場確是有立體的感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,紅館我都係去過一次咁多,但現場睇同睇碟差好遠,現場有樂隊演奏,有震撼感,而且人多又有熱鬧氣氛。
      梁祝協奏曲和黃河大協奏都很好聴。

      刪除
  5. Wai 兄、阿sam 嘅歌能唱出普羅大眾心聲、所以到今天依然有聽眾。注於左麟右李就唔係這回事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,同意,當晚佢有講有些歌都是佢自己作曲作詞,通俗易記又過癮,唱出普羅大眾心聲。

      刪除
  6. ng Wai 午安,
    豹紋服飾是阿sam 嘅特色標記,至今,很多銀髪一族也是他的忠實歌迷,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,晚上好。係呀,豹紋戰衣是他的標誌,我也是他的歌迷,因他唱的歌夠生鬼。

      刪除
  7. 拍得精彩啊! 再作馮婦不減當年呀! 謝謝分享!

    回覆刪除
  8. Candy 姐,亞Sam 寶刀未老,佢希望明年又再來,佢真係再來我會買飛支持。

    回覆刪除