2014年8月22日

墨爾本唐人街

 

 

 

 

見到火鳳凰就會想起網友 Stella 姐


西湖大酒家


呢間教堂有百年歴史

教堂對面以前是一楝二層高的舊樓,二樓是一間唐人會所,內有麻將,牌九耍樂


今個星期三去唐人街簫氏機構攞左麟右李演唱會的門票,攞完後就順便用手機影番幾張比未來過墨爾本的網友睇下,呢度的唐人街比三藩市的細好多,只有一條街,以前都有唐人雜貨店,賣下唐人雜貨,不過執哂好耐,依家只有幾間中式酒樓,日餐,馬來餐和一間唐人西餅店,禮品店等.


十多廾年前有一次朋友叫我去唐人街西湖大酒家吃宵夜,我都冇吃宵夜的習慣,剛好是第一次,吃就吃啦,吃咗冇幾耐就見到影星洪金寶,成龍,元彪等人進來吃宵夜,成龍是我第二次見,佢一向鼻大,睇唔起人,佢個頭同眼只望著天花板,反而洪金寶仲微笑同我地點頭,成龍呢幾日比佢個衰仔祖明攪到一頭煙,自己本身是禁毒大使,呢次比個衰仔破埋個招牌.



唐人街有二間教堂都經過百年風雨,到今日還在,圖片上的教堂,30多年前每逢星期天都有一位唐人牧師用大聲公大叫,各位朋友鄉里,想到天堂的請來這裡,想賭錢落地獄就去對面,不過想去天堂的人少,想去地獄的人就多.

20 則留言:

  1. 我在88~89年曾在墨爾本生活過半年,亦喺St.Kilda Beach 做過事,而令我難忘的就在這個海灘看到幾個無上裝少女......
    同時我也常去唐人街,有次撞到杜平(唔知你知唔佢係乜水)和李香琴,那時我間中會在星期六晚做兼職樓面,因為我老表親家開酒樓的,叫國際酒樓,不過在90年就賣了盤。我也有去越南街 Victoria street ,那裡的環境真的好像越南,有金鋪有越南酒家,但通通都比唐人的差,很古舊⋯⋯

    回覆刪除
  2. Shu 兄,依家無上裝都冇人覺得驚奇,依家好多沙灘都有。杜平我見過佢一次,唐人街的一間日本餐廳佢有些股份。唐人街好多餐廳執完又開,開完又執,有些一年半載就摺埋,西湖算襟捱啦,你講的越南街是在Richmond 我都有成三年多冇去。

    回覆刪除
  3. 「見到火鳳凰就會想起網友 Stella 姐」真係太感動了!
    看見唐人街中文正字感到很親切!
    一個衰淫蟲出名,個仔又黐埋毒品,個女人真係難頂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,冇錯,做佢的太太真慘,雖然佢話已經將所有遺產改晒佢太太的名,咁又點?分分鐘佢仲長命過佢太太,更重要是呢個世界隨咗金錢之外還有好多嘢是值得珍惜的,但佢永遠唔會明白。

      刪除
  4. ng Wai 晚上好,
    相片睇嚟唐人街都好冷清喎,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,唐人街平常日子都唔會好多人,好似農曆年的前後,有成條街的攤檔擺賣,同埋舞獅舞龍就要封幾條街,人山人海插針不入。
      上次雪梨奧運,聖火經過唐人街亦人頭湧湧。

      刪除
    2. 偉兄,聽講全球最長的一條龍係喺墨爾本喎,唔知係唔係呢?

      刪除
    3. Shu 兄,絕對正確,過年舞呢條龍最少要200人,全都是做義工。

      刪除
  5. 見到第四張相右面有幢樓宇,二樓外有個招牌寫著「大長今」,不知裡面是什麼東東?

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞姨,我唔知道,但我估是新開的韓國燒烤,因為有英文字母BBQ 的招牌,揾日都要去試下。

      刪除
  6. 有些人頭大冇腦、一朝得志就冇大冇細、就咁踩親人都唔知、佢個仔賣歡「火麻仁」早就通天、人家今天才整佢、目的係老子、而唔係小子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir ,我估都係啦,睇蘋果日報話佢之前攬住一位解放軍中的靚女歌星係咁鍚人的面喎,其實食些少大麻草算得乜呢?

      刪除
  7. 唐人的保守百年不變, 馬路真是太窄喇! 一看便知那是唐人出入的地方, 感覺是到處的格局都一樣;
    謝謝你詳細介紹啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐,對的,落杉磯的唐人街都是一條長街,不過就闊過呢度 。

      刪除
  8. 我都好討厭那位「繩聾」, 一天都晚舉個V手勢扮正派。查實同好多唔見得光嘅野有關。今次房東事件令佢一鋪清袋, 心涼!

    回覆刪除
    回覆
    1. Peter哥,我之前有講過佢老兄,因為自少家貧,生父又將他送比人養,養父又將他送去于素秋老豆于占元處學北派武打,一唔聽話就捱打,養成自卑心態,一朝得志咪睇唔起所有人咯,最冇品又擦大6佬鞋,話中國人要比人管的,美國是全球最大的貪污國,你話佢係咪低B ?

      刪除
  9. 想问 你系咪网上购票再去拿票嘎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果網上購票座位冇得揀,任佢地在那個價錢範圍內比個座位你,訂好後會寄給你拿,若自己去買就可以揀座位咯。

      刪除
  10. 見到黃鶴樓的照片好有親切感, 我第一天到達墨爾本就係食佢, 結論係"拉姑誤進黃鶴樓, 唯見荷包眼淚流" XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間冇去過,睇過餐廳個名就知係外省菜,又位於唐人街,多做遊客生意,若果我要吃外省菜,不如留番返香港食。

      刪除