2014年8月2日

自助餐

睇網上鬼佬的食評介紹去呢間試下















前幾日晚上去呢間酒店的餐廳吃自助晚餐,每位26澳元,好耐冇在墨爾本吃自助餐了,因為又貴又唔好食,呢間都冇乜嘢食冇生蚝,魚生,羊架,食物多是啱鬼佬口味.十幾年前有一間中國人開的叫超羣中西式自助餐,都不錯因離我家太遠,開車差不多要一個小時,好多年都冇去,可惜經不起時間的考驗已經摺埋.

澳洲的食評博客多是用真名,因好多人都是參考食評去揾食,愈出名愈多人睇,又有廣告收入,出埋書名成利就亦有,三年多前澳洲 TVB 介紹過其中一位博客的新聞,原因他在雪梨一間意大利餐廳吃餐時等得太耐,然後在他的博反影,個位餐廳老闆睇到後就留言反駁,想快有得食,不如去麥當奴,博主又反駁,嘈來嘈去,最後大家還要出動律師告上法庭,兩條傻老益咗律師.


睇到網友 Stella 姐介紹的丽斯卡爾頓自助午餐,我叫朋友幫我訂咗今年九月六位,請埋佢兩公婆,去年九月叫他幫我訂 Stella 姐介紹的家常便飯和美味少爺介紹的香港仔柏記,但他話柏記訂唔到位,幫我改訂第二間小炒王,今次我只叫他訂 cafe 103,其它我自己訂,以免他又幫我揸主意.



18 則留言:

  1. 26澳元係咁上下喇,我仲記得喺89年在墨爾本市中心一家酒樓食自助打邊爐都要十多元澳幣,啲食物碴到痺.....
    我呢邊有啲都唔錯,但價錢起碼要五六十以上至過得去,前年我去賭塲觀光塔上面吃自助餐,成七十幾元亦一樣冇乜好嘢食,所以真係要靠一些食評或食家介紹。

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,對的26元差不多啦,一分錢一分貨。唐人街有間叫龍舫的自助打邊爐,每位都是廾多元,不過我都好耐冇去,因我唔多鍾意自助餐。

      刪除
    2. 偉兄,好似就係你講嗰間龍舫,唔知我有冇記錯?當時的酒樓裝修又龍又鳯,嗰陣時呢間外表好華麗,而入便就一般喇。

      刪除
    3. Shu 兄,係呢間啦,龍舫皇宮,以前都有自助飲茶點心任食,不過我都好多年冇去,唔知變成點,因市中心泊車麻煩又貴,冇乜事都好少去市中心。

      刪除
  2. Wai,我昨晚在和三位朋友吃晚飯,唔錯,老火湯一掀開煲蓋香氣撲鼻,蚧子黃金蝦甘香可,阿麻雞可口,鎮江小排骨有鎮江醋的香,可惜骨多肉少,最敗筆是乳香粗齋菜煲;粉絲索哂獻汁杰撻撻又糊口,加埋兩碗白飯,有每人$93。飯後有西米椰汁露送;香甜!

    http://www.home-feel.com/
    尖沙咀 麗斯中心
    住家菜
    星期一至日 11:30-10:30
    尖沙咀柯士甸道122號麗斯中心地下高層
     
    外賣熱線:3105 0515
    傳真: 3105 0516

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,你真係好口福,成日都有美食享受,好的,呢間都要去試下。

      刪除
  3. 講起自助餐呢家嘢、咱家紫荊城家家都差不多、吃來吃去不難吃出新意來。在下反而喜歡光顧不同地方風格嘅餐廳多一些。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,我同你一樣,對自助餐冇乜興趣,鍾意一些特別的,有風味的餐廰。

      刪除
  4. 香港酒店自助餐很貴,食物幾乎千篇一律,過去較常去的尖沙咀洲際,自助餐每位八百多元,沒有生蠔供應,四人三千多,相等中價十二人酒席費用。

    回覆刪除
  5. Km 兄,嘩八百多元就真係貴,每年返香港都吃二至三㳄,因小兒小女特別喜歡,而我香港朋友兩公婆亦一樣,佢地話可以慢慢㨂嘢吃,吃下停下又可吹吹水唔使趕喎。

    回覆刪除
  6. 我這裡的自助餐不貴,但食物都是千篇一律, 剛回香港吃過兩次, 一間約$180 HKD, 另一間約$150HKD, 雖然較美國貴,海鮮不及美國多, 不過食物的味道都不錯!

    回覆刪除
  7. Kei 哥,你最近在香港吃的自助餐很便宜,百幾元應該冇乜嘢食,去年在金鐘的一間酒店吃晚餐自助餐都四百元多,有生𧐢,魚生。
    幾年前我在拉斯維加斯一間酒店試過吃自助午餐,三十幾美元一位,算平,不過冇乜嘢食。

    回覆刪除
  8. 香港人愈來愈細食, 開自助餐館在食物方面不會太花本錢。我住紐西蘭時去自助餐館就覺得店主好傷。因為毛里人個個男女都好似巨人, 食量大, 而且一來就成村人。

    回覆刪除
    回覆
    1. Peter兄,絕對啱,我十多年前去過紐西蘭威靈頓的一家中式自助晚餐叫福祿壽,見到隔離檯一位毛里人吃的東西,仲多過我和我老婆,朋友三人的食量.店主是我朋友認識的,佢話自助餐跟本冇錢賺的.

      刪除
    2. 偉兄,你講嗰間福祿壽好耐歷史,應該有二十多年,係班老一輩不懂煮唐餐的人開,食物水準好一般,勝在抵食,我自己就唔會幫襯,咁耐我只去過三、四次。
      其實邊度都假,便宜就一定麻麻,好似有一年(1996),有人請我吃自助西餐,話好平好抵食,12元一位,誰知道肉都冇多件,浄係得啲沙律和麵包,唉!搞到我返屋企仲要搵嘢食!

      刪除
    3. Shu 兄,係呀,呢間嘢好耐啦,我朋友從香港移民去紐西蘭的基督城,再搬去威靈頓,後來又搬去奧克蘭,來來回回最後又回流香港,他仲有一箱書和一箱雜物,留在我家後花園的鐵皮屋,紐西蘭的駕駛執照都留係度,係一張紙,都唔知他還要不要。
      第日得閒都要寫番一篇博文講下紐西蘭,因為以前我去過三次,對上一次都是19年前的事了。

      刪除
    4. 紐西蘭駕駛執照現已改了像身份證咁上下,以前嗰張係撕唔爛同終身的,如今冇呢支歌仔唱喇,仲要補錢去換張新的。

      刪除
    5. Shu 兄,明白了,我想他已不要了,他以前同我講過,香港駕駛執照不能直接換領,要従新考過筆試同路試,其它國家如澳洲就可免試換領。澳洲都是一樣,香港駕駛執照亦不獲承認,要花錢花時再考,都唔知乜原因。

      刪除