2015年1月10日

紀念車票

紀念票封面是銀色


打開後有幾幅照片


最尾個張就是車票



前幾日搵新西蘭的舊照片時,無意中搵到呢張纪念車票,當日早上我在金鐘地鐡站見到好多人在排隊,都唔知乜嘢事排咁長,後來才知道是有呢套皇家警察一百五十週年紀念票出售,車票面值25元,用完票面值後車票會自動彈出來,比你保存留為紀念,我咪去排隊準備買番幾套,不過每人限買二套,一套送咗比朋友,原來是限量版,都排咗成大半粒鐘.

想起皇家警隊,又使我想起一位遇到嚴重工業意外過身的朋友,之前我和幾位朋友一齊去大6旅行時認識他的,他本身正職是紮鐵技工,兼職輔警,他家住大埔大元村,世事就是如此巧合,原來我的一位正職差佬朋友在大埔和他一起拍過更,我們好多時下午去飲咖啡,他久不久就會打電話比我,大约24至25年前的一天,我睇報紙有單新闻,沙田麗豪酒店地盤發生工業意外,吊機吊一紫鐡枝上地盤樓上時,包著鐵枝的鋼纜突然斷裂,所有鐵枝向下飛墮,而我朋友就在下面比壓著,送院後証實死亡,我睇到呢單新闻的名字同他一樣,又是紮鐵工人,心當堂沉下了,打電話去他家,他媽媽哭不成聲,我下午去他家,他走時才28歲.無可奈何,唉人生好多嘢都是冥冥中自有主宰,所以做人唔使太過著緊錢财介懷些少仇怨.

14 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,我都未見過大頭綠衣,只睇過相片。

      刪除
  2. ng Wai 晚上好,
    車票上真係有個大頭綠衣,
    人生於世, 有若寄塵, 韶華如飛, 歲月老人, 衰老以後你會問, 我何故手腳都顫震, (只是一段歌詞)

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,黃昏好。
      車票是香港150年內的所有差佬,當然有大頭綠衣,我年青時就見過差佬穿雞蛋黃色的短褲。
      冇法啦,人生如匹布,刀剪不由人。

      刪除
  3. 偉兄,我也有次和你差不多,見人排隊買紀念車票我又買。
    那次我好似買了八張罷,跟住就有個記者訪問我,仲同我一家三口影了張「展示車票」的相片,而那張照片我還留住,那時我女兒還是手抱呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu兄,嘩,你真好嘢可以買到八套咁多,通常都是二至三套,買到咁多有記者訪問,我從未試過有記者訪問,可能冇一單事件有新聞價值。

      刪除
  4. 收集地鐵紀念票是以往集郵外
    朋友們興趣的另一種延續

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都有收集郵票,仲有好多首日封,得閒搵出來比post 大家睇。

      刪除
  5. Wai 兄、你講得對極、做人無須太過執著、能珍惜當下就好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,開心唔開心,日子都是要過的.所以凡事睇開些.

      刪除
  6. 早睡早起,早過頭,是半夜。起來上網,見到啲大頭綠衣。
    現代的年青警察,質素很高,有放洋讀完大學回來,一心維護法紀,十分正義凛然的。
    以前排隊買郵票,企到我腳都痛!現在可以預先郵購,輕輕鬆鬆,反而興趣大減了。
    去年初我有個親戚的女婿,在公司開會席上腦溢血,未夠四十就去世!遺下年青的妻子和孤兒。想不到還有更年青的,28歲就因工傷亡!總之,世事難料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,半夜起床上網,睇完我的斕鬼博文,唔知仲睡唔睡得著?
      世事禍福難料,不過香港勞工處的一班飯桶,後知後覺,都唔知做乜嘢?班友都是馬後炮

      刪除
    2. 偉兄,何以咁憎勞工處呢? 
      也因為勞工處執法嚴,加上人工貴,工廠都北移上了深圳。從此香港啲窮人就冇乜運行了。
      (又及:個人在上網倦了時,睡魔就來急call 了, 要再睡,容乜易呀!少擔心。)

      刪除
    3. 貴網誌寫的都很踏實,和域兄都是說些現實生活的情況,雖然風格不同,但底版都一樣,色澤是淺棕色,不剌眼,編排得十分好呀!一流呀。

      刪除