2015年1月19日

種盧筍

今年是第二年,開始見到好多條蘆筍






前兩日的東方日報



盧筍可以說是粗生易種的植物,既耐熱又耐寒,基本上唔使點樣打理,只要間中施肥,十多年前種過一次,因初學種第二年收割完後就連就根剷起,唔知道完全成長後每年都可以收割,呢度大造時,真係好平每公斤三至四元,經濟效益不大,見有種子剩下丟掉可惜,拿來再試種.

昨天我一位朋友剛從香港旅行回來,他帶咗一袋茶葉和一份東方日報给我,睇到財經版講瑞郎風暴,港股怕黑,恐未震完,上星期五插完二百幾點,今日最多插六百,升跌見惯,此心悠然,最慘是滿倉三/四/五缐垃圾股的師奶盲毛,今日對佢地來說,算是爆出小型股災,老表股市插得仲傷,大跌差不多8% , 創七年內單日最大跌幅,其實都冇乜值得奇怪,因老表股市唔成熟,人為升跌,加上贪污做假 no eyes see la.


以前我有一篇博文講蘆筍  http://ngwai.blogspot.com.au/2013/10/asparagus.html

11 則留言:

  1. Wai 兄、真係同筍唔同命喇、香港蘆筍係晾價嘢嚟架、由其是稍為豐滿的就價錢更貴。講到炒股呢家嘢、我亦常見有些人四圍收科完後下注。我親眼見過有人購咗大錢、但不夠兩個回合就人間屋都輸埋咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,冇辦法啦,香港靠進口,要加上運費加埋人工,想平都唔得;

      30多年見盡好多股壇英雄好漢,巾幗娥媚,可惜潮水一退,就比人睇到冇著泳褲, 以前我好心,厚多士好鍾意在财經博客處留言,點醒師奶盲毛不要盲目炒股,盲目信人,要自行分柝信自己,可惜比人鬧得多,有人說我抽水,有人又話我吹水,只去过幾十個國家的厕所,到處留言拯救人,教人炒股,呢種行為可敬的,冇料扮有料,實在是攪笑,所以我再冇留言,只不過才幾個月,輸到班盲毛眼坦坦,真係冇陰公咯

      刪除
    2. Wai 兄、呢啲大概就係時也命也矣!

      刪除
  2. 聽朋友說你地嗰邊的物價都幾高,所以人工也不錯,但你講蘆筍又好似好平,我呢邊就貴好多,平均價要十多元一個kg,就算當造也要八蚊斤,貴起嗰時真唔捨得食,又有人告訴我,吃完去廁所會好「香」㗎,哈哈,我就冇咁嘅感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,呢度有些嘢好平,如羊油,維他命藥丸,都平過新西蘭,盧筍就算唔係大造,都係十元八塊一公斤,蘆筍好有益架,可預防心臟病,癌病,平時多吃些啦,而我就最鍾意蒜蓉凊炒.

      刪除
  3. Wai 兄
    有時間種下不同植物
    都好寫意

    回覆刪除
    回覆
    1. 一哥,得閒冇事做,咪修心養性,種花種菜,可當做運動又可食用,一舉二得.

      刪除
  4. ng Wai 晚上好,
    香港買蘆筍唔平架, 我都想種番一 d 蘆筍玩吓,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,早上好.
      香港蘆筍唔平,是因為耕地少,而且浪費塊田,要等二至三年才可收成,唔合經濟效益.
      種下都好呀,我以前在舊 yahoo博見過一位女仕種過蘆筍,她叫 Ivy Lau 我的 facebook有她的連結.

      刪除
  5. 香港的蘆筍很貴,幸好香港蔬菜也選擇多,可以吃少一樣都冇傷肝!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,蘆筍好有益架,而且味道不錯,唔吃唔得,貴就吃少些咯.

      刪除