2015年12月12日

金邊午餐

金邊魚翅海鮮酒家









參加的是六天豪華團,團费連自費小費加埋要成萬元,同去俄羅斯差不多價錢,住的算是五星級酒店,呢一午餐在金邊吃,亦是唯一最好的一餐,有魚蝦蟹,其它都是好普通,晚上多是吃自助餐,其實到落後的國家旅遊,要有心理準備冇啖好食.今次團友共34人,是我呢十多年參團以來最多人的一次,而且更想不到會有香港團友和老表團友在餐廳爭位坐而大聲嘈交.將趕水貨客的場面帶來柬埔寨,真係肉酸咯.

如果有人問我,柬埔寨好不好玩,我只能說,鍾意欣賞文物古蹟就好玩,若果想吃喝購物,舒適享受,對唔住啦搵錯地方.

12 則留言:

  1. 我喜歡去一些落後地方玩,第一民風淳樸,購物便宜,但而家可能就完全不同,因為那些人已懂得「向錢看」,若單身去或跟團也會很危險!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,落後國家是好麻煩,如食物,交通,治安都要考慮,單身仲危險,跟圑就比較安全,因為人多可互拍照應。

      刪除
  2. 加埋要成萬元真係很貴,不過玩得開心都冇所謂。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,真係貴呀,我香港朋友話去六天韓日自由行都有剩,不過最主要想睇乜嘢。

      刪除
  3. 這頓午餐好吃嗎? 菜下面那一盆是什麼東西?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,全個旅程冇乜好吃,呢餐叫做最好,不過因為太熱冇胃囗,呢個菜我都冇吃,圑友話魚香茄子煲喎。

      刪除
  4. Wai 兄、鴨仔團通常在最後的一餐特別豐富、大概是希望團友留個好印象。總之能親身到吳哥古城一遊已經不枉此行喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir, 啱架,最後一餐特別豐富,留個好印象兼希望多收些小費。吳哥古城真係幾多野睇。

      刪除
  5. 回覆
    1. Peter兄,冇乜標準見人見智,我老妻就話下次咪攪啦。

      刪除
  6. Wai 兄晚上好 ,
    要成萬蚊又係幾貴喎 , 不過開心就值番啦 ,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,晚上好。
      真係幾貴架,去土耳其或俄羅斯差不多價錢,不過睇的嘢唔同。

      刪除