2015年12月26日

泰豐樓



炭燒到紅紅


南乳燒餅


呢枝紅酒我外甥女買的差不多要千八港元,酒聖 Robert Parker 給予評分極高



呢枝红洒是泰豐樓送的

今次返香港我妹夫請我們到尖沙咀一間老字號京菜餐廳泰豐樓涮羊肉,即香港人叫打邊爐,涮字好多香港人都讀刷音,是錯的,正確讀音是散,据說是蒙古成吉思汗打仗時,手下的一位廚師發明,後來傳到北京發揚光大,30多年前我去北京玩時,在王府井大街的東來順吃過一次,印像深刻就是放上十幾樣的調味料在你面前,自己調製醬料,加隻雞蛋,今次見到泰豐樓也是一樣,將一大盤調味料放上,自己調配喜愛的味道.

呢間的火鍋有特色,幾十年還是沿用燒炭,銅製長煙通型火鍋,依家香港都冇乜邊幾間仲用炭爐,不過用炭的火鍋打邊爐好似味道好些,原因可能傳熱快,又或者是我心理作用,當晚坐滿人,剛好隔鄰檯有一位過氣粵語片明星曾江,因為太近我不方便拍他,怕他用粗口鬧我,他之前同謝老四互用粗口鬧交,比人擺上網,我朋友whats app比我聽過,而他們吃的也是同我們一樣涮羊肉.

8 則留言:

  1. 你說在尖沙嘴吃京菜,我就想起另一間叫鹿鳴春的,因那裡的北京填鴨很出名,十多年前除了要一早預訂,而價錢亦十分昂貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,鹿鳴春以前我都去吃過北京填鴨,因為有朋友在尖沙咀寶勒巷開有一間公司,每個月就有一至兩次㚒錢攪一餐大食會,試過呢間,仲有好多中餐西餐的餐廳,有時過海,有時在旺角,不過大部份都摺埋,泰豐樓/鹿鳴春叫做襟捱喇。

      刪除
  2. 回覆
    1. 據聞該食府是香港數一數一二高級食府,[貴不可言]呢/

      刪除
    2. Stella 姐,冇錯啦,今次我真係走先,留番張單佢埋單。

      刪除
    3. Peter兄,呢間泰豐樓價錢經濟實惠,每晚都滿座,星期五/六晚要排隊等位,Stella 姐話仲要限時交枱。

      刪除
  3. Wai 兄、美酒佳肴當前、加上自己友有傾有講、此行都可謂不亦樂乎矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,此行真係多嘢飲多嘢食,攪到肥咗好多。

      刪除