2015年12月29日

泰豐樓北京鸭

片皮鴨


椒鹽小黃魚







白酒是自攜


呢枝紅酒是泰豐樓送的

前日網友 Shu 兄留言講起,尖沙咀一間老店鹿鳴春的北京填鸭,北京填鸭亦有人叫片皮鴨,呢間泰豐樓的片皮鸭也很出名,今次返香港在泰豐樓吃了兩次晚餐,一餐打邊爐,一餐北京片皮鴨,呢一餐是我另外一位外甥女請我們吃的,我不知道價錢多少,不過我見菜牌上的價錢也是不貴,當晚是星期四晚亦見到有多人排隊等位.

我個人喜歡港式燒鹅多過片皮鴨,十多年以前返香港玩,一定去深井的陳記或裕記吃燒鹅,不過都好多年冇再去咯,記得大約30年前,我朋友移民美國,他臨去之前的幾日,請他一家人去中環舊鏽記吃燒鹅,因他鍾意吃燒鹅,當日仲見到穿唐裝衣服的老闆甘穗輝在餐堂跟食客打招呼,他斬燒鹅神乎其技,每隻不多不少總共37刀,他賣燒鹅積聚大量财富又有乜用呢?後人爭產禍及祖業,鏽記就快要清盤收檔喇.

8 則留言:

  1. 我其實很讚成外國的累進重稅制度,你搵錢多亦納稅多係冇人會羨慕,只不過現時的社會已偏向於富人,香港的富豪就是一實例,咁多年的利得稅都係咁上下,一提要加稅就諸多恐嚇,甚至連遺產稅都減了或沒有了,爭產便會很自然的事!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,啱架,香港稅制講改革都講咗好多年都未做,連最簡單的購物銷售稅都攪唔掂,其它更加唔使諗。

      刪除
  2. Wai 兄、十年人事幾番新、昔日深井燒鵝最出名嘅係裕記、陳記、傅記等。但今日那批老師父都不在、風味與當年有很大分別架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,對的深井燒鵝已經不及以前的好味,原因老師父不在,手藝失傳,同埋鵝又冇以前咁肥美。

      刪除
  3. 回覆
    1. Stella 姐,事實真係有大把例子,祝你新年愉快.

      刪除
  4. ng Wai 兄晚上好 ,
    新年快樂呀 , 我都好鍾意吃燒鹅 , 但唔敢食得太多 ,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,下午好。
      我依家都少吃了,因年紀大加上少運動,膽固醇又超標,要戒囗。

      刪除