2016年3月3日

十多年的盆栽植物

呢棵仙人掌2000年開始種的,好快種了16年


幾年前剪旁邊的橫枝出來繁植

呢兩棵都種有拾多年,香港有人叫呢種樹做風水樹

也是將橫枝剪一條繁植

尋日同秋葉阿姨講起我家種了好幾盆植物都有十多年,講真的用盆種了十多年真是不容易,因為植物根部局限在盆內,地方有限根部不能伸展,而且泥土的氧份肥力過一段時間後就會比植物吸收哂,所以要隔一段時間後就要施肥,而且每三至四年又要把一半舊的泥土換出,換入另外一些新泥土,保持泥土的肥力.

呢棵仙人掌買回來時同手掌尺寸咁上下大,已經由细盆換中盆再換大盆,好多年才開一次花,開的花好細朵,深紅色,呢兩棵所謂風水樹是朋友比我的,我將它剪枝分為兩盆,也是種了十多年,我都繁植佐好多盆送比同事朋友,不過他們都種不了多久就瓜哂,盆栽植物,不能澆太多水,又要定時修剪施肥,又不要把它直接放在太陽光下的位置曝哂.

13 則留言:

  1. 我門口也有棵風水樹,開頭旁邊種了別的植物所以長得很慢,後來俾我掘走咗,嘩!唔係講笑叭叭聲很快已高過人……
    但唔知點解咁耐都未開過花,可能是沒有施肥之故!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,你唔講起我都忘記,就是感覺奇怪,好似從未見過開花,因為我種在盆。
      照計你的種在地上,好大機會開花,施些肥看看。

      刪除
  2. 府上棵仙人掌真係好高喎。講到仙人掌,在香港公園上面的溫室裡,以前都種咗好多不同的品種。
    在長洲的海灣上都有野生一叢叢的仙人掌。風水樹啲葉都幾幼細,樹形好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我家後面屋的鬼佬,門前種了幾棵仙人掌,大到無法形容,所以我唔敢種在地上,種在盆內局限它們生長,否則愈長愈大,容易刺到人。香港人叫一些樹做風水樹,金錢樹,招財樹,只不過是貪吉利。

      刪除
    2. 聽說一般人家很少種仙人掌,不喜歡它有刺,若然一個不小心,就會給刺著。但是有刺的小小海棠花卻很美麗。
      看到大嶼山上的沉香樹卻給大陸人來偷偷斬去,運回內地生財,真是可恥!

      刪除
    3. 阿姨,真的仙人掌少人種,有刺而且又不容易開花。
      大6老表不只斬沉香樹個,羅漢松也比他們弄到幾乎消失哂。

      刪除
    4. 原來羅漢松個名好聽,所以被斬。他們說:「有了羅漢松,一世唔會窮。」如果噉容易唔窮就好了,哈哈!

      刪除
  3. 花草樹木對我而言,是最佳模特兒,寫生,任我塗鴉佢都唔嬲,攝影,靜靜地任我攞景。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,我家有好多開花已經開花,可惜唔識攝影,唔識攞景,無法拍出美態,無計。

      刪除
  4. 我家又種左好多花草榭木,不過不是花園,是露台....

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,香港地少人多,不是好多人有花園,其實種在露台都是一樣,可以細心欣賞。

      刪除
  5. Wai兄、種植花卉雖然要花不小心思和時間、但期間亦是樂趣無窮。能與友人互相分享就更加高興啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,澳洲生活簡單,冇乜事情可做,加上前後都有花園,種下嘢可打發時間,名花能解語,心情煩惱時睇下算有些樂趣。
      自己繁植出的都是同樣的花,我覺得有二盆已經夠,多咪送比人。

      刪除