2016年3月26日

馬爾代夫我來啦

網上書店購買

去年在香港買的防水相機,若果自己冇帶去,到渡假村後租每天要50至70美元.也有人用防水袋.

今次馬爾代夫之旅是我去了百多次長短遠近的旅行中等了最耐的一次,原因是機票七個月前已預訂,復活節加上澳洲學校假期,否則訂不到直航,墨爾本冇直航到馬爾代夫,最快捷方便是新架坡轉機,所以預早訂好機票和網上好評的渡假島,假期時遲訂的話要轉兩次機,連飛行時間加埋轉機等候要花40幾小時以上,我同事去年就是冇預早訂機位,要轉兩次機,要經曼谷或吉隆坡,然後到可倫坡最後到馬爾代夫.

9 則留言:

  1. 去馬爾代夫真係好唔方便,不過Wai 兄都慣咗長途旅行,只是難為了嫂夫人和孩子呢!
    祝旅途愉快,復活節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,我仔女以前都跟我去過要轉機的旅行的國家好多次了,他們都是年青人冇所謂,今次只有我老妻話辛苦。

      多謝,大家復活節快樂。

      刪除
  2. 偉兄,坐幾小時的飛機就差不多了,若果坐得太耐,唉!我都唔敢想像自己的心情會係點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,係呀,坐幾小時就OK,,坐太耐真係巧辛苦,我有朋友平時樣樣都慳,去旅行坐飛機一定要坐商務,佢話舒服好多喎。

      刪除
    2. 係呀! 有一次因為商務位人太少,可能為了平衡客機的重量,空姐把我和小女調到商務客位去, 真是濶落舒適!
      “港龍”啲經濟位都幾平均,所以我都是揀港龍的多,寧可貴一點。不過港龍已經被國泰收購了。

      刪除