2016年3月2日

蘭花移植

呢盆蘭花已經種了超過十年

Pine bark松樹皮供蘭花用,換盆時將舊樹皮丢掉,換入新樹皮,大約一年左右換一次

膠盆底部用電鑽開多幾個窿,方便排水

將蘭花倒出,枯枝爛根修剪

大致可分為三至四盆,每盆幾根就掂

將舊樹皮掃走

呢盆蘭花唔知叫乜名,大約種了十年有多,一堆花中一枝開花,每枝開花六至七朵,開的花好细朵但好香,真係好香所以蘭花有王者之香,花香不在多,成個棚架都聞到香味,而且更是純天然的香味,仲香過巴黎之夜的香水,我都唔知巴黎之夜的香水乜野味,是我朋友有次來我家聞到後大讚好香時講的.

我前後已經分盆移植過幾盆,每次都是送比朋友,但他們全部都種瓜哂,更不要想它們開花,聞一聞它們的香味,我想最大原因是他們好似種菜一樣,每天淋水,排水未完又淋,根部多水浸爛,想唔瓜都幾難,蘭花根本不用每天淋水,夏天天氣炎熱六天至八天淋一次水,冬天十至十二天才淋一次,也不要施肥太多,施肥太多會肥死.

9 則留言:

  1. Wai 兄,真的種蘭花,種得到係「好蘭」,而種唔到就梗係「好難」啦…講下笑啫!
    哈哈…至於「蘭能可貴」便知蘭花有多貴呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,隨了深山老林野生的蘭花之外,據說蘭花有二萬多種,一般洋蘭都算粗生,只要有些水份,間中施肥,足夠日光就生長得很好。

      刪除
  2. 偉兄一盆蘭花竟然種咗十年,真係好掂呀! 有啲花香很好聞,有啲太濃烈的,我都唔受得。
    好似水仙咁,少花的覺得好香,有年太多的花聚在一起開,攪到我呼吸不暢,晚晚要移到廚房,才有覺好瞓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我有一棵仙人掌種得仲耐,有十六年多,買回來只有手掌般高,依家仲高過我家屋頂,有兩盆亦有十幾年,換了好多次盆,下次post 比你睇。
      蘭花移種後要三幾年才會再開花,水仙花呢度唔多見有人種,所以唔知香味如何。

      刪除
    2. 一般仙人掌都比較粗生,但要夠熱,天冷可能要放入室內了。聽說紐西蘭有時會很冷。
      我種過一株鐵樹由手掌大,種到幾尺高。送給我的同學再來見到那麼大株,竟然說嚇了她一跳。至於水仙花,只是在年底買回來浸,一年一度的年花吧了,這種花是很香的。

      刪除
    3. 阿姨,我盆仙人掌好大盆,也很高,不能移入室内,你看照片就知有好大.

      刪除
    4. 不錯,都高過屋頂了,也不能移到屋內。也記錯你在紐西蘭,偉兄住的應是墨爾本。聽說澳洲也會很冷的。
      有地方種植總是一件生機蓬勃的好事。

      刪除
  3. Wai兄、呢盤蘭花形態像飛翔中小鳥、真係好靚。你講得啱、蘭花唔受水、亦唔受補、但冇又唔得、所以要種得靚真係要花點心思架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,呢盤買番來時好細盆,還未有花開,若果買大盆和有花開的要貴成倍有多,啱架所有蘭花都唔受水,亦怕太多肥,所以要適量。

      刪除