2016年4月10日

日落觀豚遊



唯一的一個水泡,再望遠些見到黑色包住的就是救生衣



 







每人送一杯果汁punch

今次日落觀海豚遊船河,是度假村送給全包團的旅客,若果要付費每位大約40美元,名義上話送,實則全包餐加入了費用,呢個世界冇免費午餐,羊毛出在羊身上,馬爾代夫算落後國家,海上安全意識低,可能仲好過香港,原因是香港自從發生南丫島撞船意外死咁多人之後,我本人已經將香港海上安全列入落後國家行列,上船後見到救生衣全放在船頂的架上,全船只有一個大水泡綁在船頂上,我老妻唔識遊水,我同佢講如果發生沉船意外,你第一件事就是去搵呢個唯一的水泡,搵唔到算你唔好彩啦,鬼叫你後生時唔學遊水,相反今次船員話我們好彩,見到好多海豚,若果天氣不佳,好多時缘慳一面.

20幾位遊客中,有一對香港新婚夫妻來這裡度蜜月,之前在餐廳吃餐時跟他們點頭打過招呼,今次他們坐在我旁邊,男的大概20多歲,我和他只交談了10幾分鐘,感覺呢位靚仔都幾本事,年紀輕輕,出來社會做事幾年,兩人有計劃存夠首期在將軍澳買樓,亦去了幾個國家旅行,今次到馬爾代夫度蜜月,英雄出少年值得佩服,起碼叻過黃痴瘋好多,我同他年紀時有可能我賺的錢比他多,可惜我搵咁多使咁多冇錢剩.

10 則留言:

  1. Wai搵咁多使咁多,長使長有,勁本事!
    很欣賞那年青人,但我相信首期都要家人幫助。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,勁本事?唉我依家都冇晒拚搏的精力咯,日過西山時不予我。

      好多人真係有本事,去年返香港飲我朋友兒子的婚宴,他就是靠自己和老婆攪掂供樓的首期,我細佬的兒子即是我姪仔也是一様,他剛拿到碩士學位,網友秋葉阿姨個多月前留言她的女婿也是一樣有本事。

      刪除
    2. 偉兄過獎了,我覺得如果小婿不把他自己的幾十萬拿去舖排婚禮,留著更有好處。
      不過那一場婚禮真是很有心思,做到賓至如歸。小女目前也沒有去工作,安心在家湊孩子,這點也得要感謝他。

      刪除
    3. 阿姨,你女婿年青又有本事,結婚花幾十萬不算多,而且太太更不用做工,真係值得佩服架。

      刪除
  2. 天生我才必有用,千金散盡還復來,這就是很多人都做不到的本事!
    Wai 兄莫大謙遜了……

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,後生時我就是有咁様的想法,使咗先算啦,咪害死啦,洗慣用慣都唔想再積畜,依家無計咯,就算有金執,都唔夠氣力同人爭。

      刪除
    2. 在台灣花蓮縣也觀望過,海豚一大群靠攏,但很細小的

      刪除
    3. Peter兄,我見到的都好大條,船員說每年五月至十月時不是每天都有機會看到。

      刪除
  3. 威兄、在黃昏咁靚嘅景色之下觀想海豚、乃人生一大快事、物有所值喇!

    痴瘋讀書不成才跑出來搞搞震、暫時撈番多少花旗津貼、到自己夠秤時就要靠班擁躉抬佢人垃圾會做議員。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,黃昏遊船河,見到夕陽冉冉西沉,真係人生樂事。
      對呀,痴瘋讀書不成,又無一技之長,如何謀生?依家咪攪攪震等機會咯。

      刪除