2016年4月5日

Veligandu 度假村

水上屋













旅遊馬爾代夫最麻煩是揀選度假島,因有百多個島每個島只有一間度假村,有平有貴有遠有近,有些以浮潛取勝,有些以海灘服務價錢吸引,我揀呢間四星度假村,是參考網上評語和 Lonely Planet 的介紹,大約預早七個月前訂復活節的三天水上屋water villa ,度假村每房送一枝香檳,若果遲一些就訂不到水上屋,只能訂沙灘屋,住水上屋有無敵海景,喜歡幾時下海遊泳就幾時遊,坐在陽台喝杯咖啡看日出日落,不聞車馬市聲,不問股市升跌,所有煩惱抛諸腦後巧舒服.

馬爾代夫度假村的膳食,大多數是分半包 half board 包兩餐,早餐午餐或早餐晚餐,全包full broad 早午晚三餐,有些更有 all inclusive plus 包括所有連酒在內的飲料,我見好多網友介紹揀 all inclusive plus,仲有送兩次遊船河,一次早上民居島遊,一次黃昏觀海豚遊,所以我揀 all inclusive plus 咯,不過三餐都是自助餐,總共吃了九餐,連我老妻仔女最喜歡吃自助餐都話怕啦,若果有人問我,我會建議他們揀半包餐half broad.

10 則留言:

  1. 而家比以前好,以前有甚麼緊急除了用衞星電話…那就簡直是與外世隔絕,正如你話不聞車馬股票聲滋滋!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,如果住幾日唔上網,乜都唔理真係與世隔絕。

      刪除
  2. Wai兄、呢度靚成咁、能置身在此璟境之中、係人都會變得輕鬆愉快起來喇!認真係冇得彈?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,真的咁嘅環境,人會變得輕鬆愉快,暫時冇哂煩惱。

      刪除
  3. 嘩,我未去過呀,,,呢個一直係我嚮往的景致..

    回覆刪除
  4. 聞說水平線位快升高了,水將蓋了/

    回覆刪除