2016年8月2日

種西蘭花


四月尾播種西蘭花


發芽成功後忘記噴殺蟲粉,嫩葉幾乎給蟲吃掉

用呢種殺蟲粉酒在嫩葉上,每星期一次,大約洒上三至四次


今日下午出花園看見生長得唔錯

已經開始見到西蘭花

今日下午放工回家後,睇新闻香港剛解除8號風球,因為是下午十二時後才解除8號風球,金融市場依例唔開,冇股票期貨可炒,無事可做,講真的我炒股炒期貨水平實在太差,不是我自己謙虚,相反我做人處世,由细到大從不謙虚,有人話我輸得多自卑變自大,乜都唔識隔山買牛唔輸純屬好彩喎.


趁得閒不如出花園看看自己種的西蘭花,香港都唔係好容易種西蘭花.最近成日下雨,唔使淋水,想起淋水,又使我想起以色列人獨步全球的滴灌淋水科技 Drip Irrigation Technology  將一條水管開一小洞埋在地下,將水和肥料混在一起,通過水管滴水在根部,計算根部每天需要幾多水,可節省大量用水,其實淋水在菜葉和泥土上的範圍,都是浪費水資源,以色列地處沙漠,天氣乾旱,一年只有30天下雨,香港打場風的降雨量差不多相等於以色列全年的降雨量,雖然缺水但以色列出產的鮮花可以出口到鲜花王國荷蘭,水果疏菜出口到欧美,如此多產量就是全憑呢種滴灌科技.

12 則留言:

  1. 以色列的科技當然很不錯啦,唔使睇邊科,淨係講打仗就冇幾多個敵對國家夠佢打!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,冇錯呀,一個國家亡國2000多年後還可以復國,除咗猶太人之外實在搵唔出仲有邊個國家。

      刪除
  2. 回覆
    1. Stella 姐,以色列人仲有好多嘢好堅架,全球以人口閲讀書本計最多是以色列人,諾貝爾獎得主有108人是以色列人,可以說雄霸天下。

      刪除
  3. 以色列真係好叻,我為佢寫過幾篇文章,一個懂得感恩的國家,世界罕見。

    回覆刪除
    回覆
    1. km 兄,尋晚睇過啦,只有兩篇,一篇十誡,一篇上海猶太人,寫得好呀。

      刪除
  4. Wai兄、在下從來都唔相信運氣呢家嘢。有好多人日日就地落注都損手爛腳、隔山打件唔輸、點會係好運?不過人家愛這樣說就由他吧!

    回覆刪除
  5. 原來一向受到逼害的猶太人是這麼聰明,怪不得歷來被打壓了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,猶太人真的是很聰明,叫自己是上帝的選民,一向自示甚高睇唔起其它民族.

      刪除
  6. 看到你種西蘭花成長的相片都替你高興! 我種蕃薯但有蝸牛為患 ...

    以色列的灌溉技術很厲害啊!

    回覆刪除
  7. 蝸牛為患?你可以去買一隻澳洲出產的農藥,細長條粒狀,灑在附近蕃薯四圍,蝸牛一爬過就瓜得。
    不止灌溉,以色列的農業科技好高超。

    回覆刪除