2016年8月10日

以色列自由行

 email 叫他們將三星酒店換四星,因我在 tripadvisor.com.au
看見呢間三星酒店的評語不太好



兩晚四星洒店再補多2600港元

今年三月尾去完馬爾代夫返來後,心想如果期指股票賺夠我一家人今年年尾去以色列和約旦的旅費就太好了,因以色列和约旦是我好想去的地方之一,很想見識上帝的選民以色列人如何聰明有智慧,亡國二千多年還可以復國,順便 side trip 約旦.真係非常非常好彩,炒了個多月就差不多執夠旅費,即時先買了香港和以色列的機票,交了當地酒店和團費,還有餘錢可以 upgrade 四星酒店,真係要再次感謝天主啦. 講真的投資炒賣,升跌不驚,心如飛鴻,沽有序,財源自來.

去旅行不是話去就去,第一要有銀,所謂三軍未動糧草先行,第二要申請假期仲要等公司批准後,才可以買香港的機票,以前每次返香港後,再報香港的旅行社去其它地方,試過報四叔間旅行社去印度,簽好証託我妹在香港付了團費,出發前十多日話成唔到團,依家我傾向自由行,麻煩是要自己安排行程買機票訂酒店,今次以色列人比我印象十分良好,至少我email 問任何公司,任何事情他們不到一天就回覆.

7 則留言:

  1. 猶太人好識做生意,而你係佢哋老細,咁梗係好招呼啦,唔通好似某些謀人寺,食人唔𠼱骨兼落閘放狗,而且仲打死人㖭!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,猶太佬出咗名做生意叻架,好似我訂一間非常出名的地中海菜餐廳一張枱,只比email就訂好,三年前我訂Stella 姐介紹的天際,要hold 我信用卡,去年email 康泰問去柬埔寨旅行圑,問咗兩次冇報名就唔覆,如此態度,焗住我報永安,不過感覺永安好不了多少,睇完Stella 姐斧山件事後咪攪啦。

      刪除
    2. Wai兄、雖說猶太人做生意是無孔不落、但卻是貨真價實的。

      刪除
    3. 域Sir,啱架,猶太人做生意明碼實價,唔似老表做假,唔似亞差開天殺價。

      刪除
    4. 偉兄講得好精彩,值得參考:「猶太人做生意明碼實價,唔似老表做假,唔似亞差開天殺價。」

      刪除
  2. 今年三月去土耳其,多得四叔間旅行社,幫趁過一次就怕怕!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,我都係一次就怕怕,香港旅行社冇皇管,消委會紙上老虎冇法定決力,冇乜用。

      刪除