2016年8月28日

俄羅斯旅遊




佢老兄的攝影技術好不了我多少



蘇聯明信片


蘇聯郵票

莫斯科郵戳


朋友前兩日 we chat 佐一些照片給我睇,原來兩公婆返香港跟團去俄羅斯,我之前以為他們去歐洲是英法意等國,仲話使乜跟團可以自駕遊或自由行啦,講真俄羅斯自由行難度真係幾高架,因為交通食宿日常生活所有都是用俄文,英文又不普及,感覺雞同鸭講,他說九天團費二萬港元有找算抵玩啦,而且住的是四星級酒店,莫斯科加埋聖彼德堡,俄羅斯也是我好想去的地方之一,我剛才同老妻說,依家開始存錢,明年聖誕節去俄羅斯.

說起俄羅斯又使我想起香港的一位朋友,他1988年豪情萬里遊,單人匹馬由北京坐火車經蒙古穿越西伯利亜到莫斯科,有成萬公里,當年蘇聯還未解体,仍是共產國家,他在莫斯科寄過一張明信片和一封信给我,講些沿途見闻,當年蘇聯同大陸一樣,剛開放冇耐,進口洋貨十分搶手,中途火車停站,好多俄羅斯人問他有乜野要賣?他戴的一隻爛鬼膠手錶,二手牛仔衭,都比人高價收購,給他的盧布足夠他在莫斯科吃了幾餐喎.

12 則留言:

  1. 多年前的東南亞、台灣和韓國大多都係咁,都係一樣高價收購那些黑市貨品。
    嗰時啲導遊都唔知幾發!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,我在澳洲都好少聽到有関東南亞,台灣和韓國有黑市貨品。
      以前我返香港曾經幫朋友帶過一部彩電返大陸,因為可以免稅。

      刪除
    2. 多年前台灣帶免稅酒和黃金都可從中取利,而韓國好似係化裝品香水之類東西,而越南、菲律賓、泰國雖沒甚麼可帶,但西洋煙酒亦一樣可以圖利。
      至於日本,雖然有錢,但他們也喜歡一些A貨如假勞、假袋等等,我知是因有朋支做這方面的生意,而且兼做外國水貨。

      刪除
    3. Shu 兄,係呀,以前臺灣韓國帶煙酒黃金,咪等於依家的深圳帶貨水客一樣,前兩年到深圳過関時,見到深圳海關叫停一些人到房檢查,可能是認得呢班帶貨水客,原因是熟口熟面。

      刪除
  2. 「依家開始存錢」,你使乜咁客氣呢!唔使兩轉的期指已購夠了!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,炒兩轉就夠,我都想呀,承你貴言,現實上邊有咁容易,咁容易我都發咗達啦,仲去捱份牛工,真係前世未捱過咩。

      刪除
  3. 蘇聯郵票真係幾少見。聽講以前的菲律賓警察會向遊客兜售手扣,和其它物品;機場的海關人員又會任意取去遊客的東西。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,係呀,我都聽說過賓佬賣手扣的事,落後國家乜嘢事都會發生,所以要見怪不怪。

      刪除
  4. Wai兄、俄羅斯在蘇聯時代經濟搞不起來結果散當。但老共瓦解之後西方依然不放過它、現在還忍受着西方制裁、若非阿爺大量買入其石油、恐怕要吊沙煲了!之但係、俄羅斯嘅美麗景物是不會受政治氣氛影響的、由其是莫斯科就是值得一遊之地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir ,西方不想俄羅斯壯大,咪要制裁咯。
      莫斯科值得一遊之外,西伯利亞更是寶藏。

      刪除
  5. 近排真係好多人去俄羅斯!!我有最少3個朋友去!!
    以前郵票好靚!難得係你仲有保存~你都好有心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,係呀,可能盧布貶值相對抵玩,我仲有大把郵票,你要的話比些給你啦.

      刪除