2014年2月28日

kiwi fruit 奇異果

奇異果



雌樹
  奇異果是我第一次學種,呢二棵,一公,一乸,種咗己有個多月,希望能種得生,種到有果仲好,睇網上介紹的種法,是要不停的修剪,否則只見樹葉不見果,墨爾本天氣唔係好適合,因為熱天太熱,而且有時高温達四十多度,分分鐘會熱死,呢二棵是我朋友從雪梨帶來給我,雪梨天氣就好多了,果園種到有果賣.


奇異果原產地是中國,原名是中華瀰猴桃,新西蘭一位女士從中國帶回新西蘭後交給一位農業專家研究種植,經過多次品種改良,青出於藍,依家出口到全世界,包括埋中國.

話咁快又週末,祝各位週末愉快.

11 則留言:

  1. 偉兄,奇異果在超市見得多,可沒有見過它的葉哩。
    原來它的葉子是這麼的青綠色,配上面淺紅色的嫩葉,非常好看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,對的,葉又好大塊,好青綠,冬天同其它果樹一樣冬眠時會落葉。
      金山橙你唔講我都唔知原產地是中國,我只知新奇士,唔知4012。

      刪除
  2. 想不到它原產自中國的瀰猴桃!
    聽說金山橙也是四邑人士在美國的農場裡,改良來自中國的橙而種植出來的。
    改良過的金山橙比中國橙的外型美觀,味道也更好。不過,近年來美國橙都退步了。只有4012 較好。

    回覆刪除
  3. 奇異果真係幾奇異,果皮都可以食,但我從未試過連皮食,減肥時間最佳選擇!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,唔係呀,皮都可以食,未試過喎,皮又鞋,又毛茸茸點會好食。yahoo 舊博睇過有人教用奇異果汁淹牛肉,肉會鬆輭,不過我未試過,只試過奇異果做冷盤沙律。

      刪除
  4. wai 兄、假如唔係你講、在下都唔知到奇異果嘅原名叫中華瀰猴桃、更加唔知佢係原產於中國的。你係得嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,依家網上乜資料都有,只要搜索一下就可以了,邊係得呢,我對種植有興趣,咪學人試種一下咯。

      刪除
  5. 奇異果豐富營養, 減壓抗壓, 益智益腦益心, 促進腸蠕動, 水果之冠 !
    奇異果也有壞處; 小孩有先天性氣喘或食物過敏, 可會引發過敏症狀而導致發燒等感冒現象.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪姐,唔係你講都唔知會引起過敏,只知含有大量維他命C 。

      刪除
  6. 原產自中國的瀰猴桃只有大指頭般大, 外國現時經改良的叫奇異果, 大了三倍, 多肉好吃多了.

    回覆刪除
  7. Candy 姐,我都未見過中華彌猴桃是點樣的,只不過睇網上的介紹,你對花草植物真係有認識。

    回覆刪除