2014年12月15日

巴拿馬運河

巴拿馬運河





沿岸風景




美洲大橋

今次又帶大家睇下巴拿馬運河,這是我大廚朋友最後行的一次船,因為他於2004年申請澳洲技術移民獲批准,他於2005年上岸结速長達十多年的行船生涯,移民來墨爾本一間酒店當廚師,剛好我認識的一位澳洲佬朋友亦在那裡當廚師,好似07年聖誕前夕在朋友家燒烤時認識他,當時都幾多嘢傾,他說的中美洲和加勒比海的幾個國家,講完一個我話去過,再講一個我又話去過,再講亦話去過,再講我都話去過,他似乎以為我吹水老作.

我去巴拿馬大约是31年前左右,當時運河區仍是老美管轄,有美軍駐守,尚未交還比巴拿馬政府,我們去Miraflores的運河區睇郵船過巴拿馬運河時的地方還是平地,只有一間展覽館介紹運河開墾時的幾張黑白照片和解說,後來才建造幾層高的觀景大樓,當時巴拿馬在中美洲加勒比海一帶的國家中算是比較發逹的國家,巴拿馬城有好多高樓大廈,個陣時最高的領導人是軍事強人 Noriega 落里加,後來牵涉貪污,走入一外國領事館要求政治庇護,老美泒幾萬軍隊入巴拿馬,最後捉咗條友返美國審判,判坐監30年,好似2000年放咗監.


上面最後的一張照片是美洲大橋,經此橋北上可達阿拉斯加,南下可到智利,全長四萬多公里,將來我退休後也想試下巴拿馬自駕遊,經哥斯達黎加,墨西哥到洛杉磯,順便去洛杉磯,三藩市探我的二位好友,好多年前的一次自由行就是住在他們的家,以前巴拿馬時未見到有此橋,遠望也不見怎樣雄偉,我話青馬大橋比它雄偉得多.

15 則留言:

  1. 嘩,偉去過好多地方喎,謝謝帶大家去巴拿馬,讓我這孤陋寡聞也見識了,以前只在讀書時知道巴拿馬運河,現在看,原來運河那麼大,唔怪得美國佬強行霸佔,它是運輸要道呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 您寫的網誌,字很小,看得好辛苦,可否放大一點.

      刪除
    2. 粟姐,係咩我都唔知喎,因為我的電腦顯示屏 monitor 尺寸是23吋,所以唔覺細少,等我搵下如何放大字体.

      刪除
  2. 偉兄,看你日誌…知你在美洲到過很多國家,不要笑我直接,我想知那道那時你靠甚麼維生呢?
    以前我也很響往四處遊歷,奈何一是冇水,另一是簽証不易,所以我覺得你好本事呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,我多是炒股和投資赚的,若果我學我叧外一位朋友,又唔去旅行,又唔要小孩,炒股股息再投資和做工賺的都存起來,依家我的现金最少都有8位數.可惜呢十多年賺的都花哂,不過我冇後悔,世界上有 d 嘢金錢是買不到的,有時我都覺得自己幾本事,最少都帶小兒小女去過12個國家.到他們大咗你想他們跟你去旅行都幾難,因他們有自己的生活了.

      我都好少講我炒股賺幾多,我見好多财經博主操作錯咗,.一留言講又有人話我抽水,作大,想出風頭,記得5年多前仲有師奶盲毛話我唔識炒股,一睇我留言就知我投資水平有限,認真攪笑,我仲有 copy 比我朋友睇,朋友仲叫我理x 佢地多做乜?

      刪除
  3. 巴拿馬運河的照片令我眼界大開。因為從來沒去查看過,只是聽聞有這麼一條運河。
    看以上的照片,這橋真不及青馬大橋好看,尤其是在晚上乘車經過,青馬橋的景色真是很迷人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,中文綱誌都好少人介绍巴拿馬運河,我比條 link 你睇下 http://wayfarershk.blogspot.hk/2011/03/panama-canal-3_20.html

      刪除
  4. 很出名的運河 ,你朋友的確好分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,係呀呢條運河好出名,世界七大奇觀之一,佢真係好想比嘢我分享,不過有好多相片儲在舊電腦或手指,要花時間慢慢搵番出來

      刪除
  5. ng Wai 晚上好,
    讀萬卷書不如行萬里路, 在下雖無能力 (錢) 行萬里路, 但可在此增廣見聞, 實屬不錯喇,

    回覆刪除
  6. Wai 兄、今次真的可以見得到火船上高樓喇!巴拿馬運河令在下眼界大開。

    回覆刪除