2014年12月26日

Dinner at Hilton

下午四點半到, happy hour 吹水到六點半



頭盆三色生蚝,加幾粒黑白魚子

牛仔扒



今個星期二晚上有位鬼佬朋友請我去希爾頓酒店鋸扒,他住在昆士蘭,每次來墨爾本就請我鋸扒,,每次都是他請,請到我都唔係好想去,我跟他說雖然你大把錢,但每次都是你請,這樣不太好吧,比我請番你一次得唔得?他說好下次吧,可惜每次都是下次.

墨爾本市中心有兩間希爾頓,相隔不遠,開車大約五分鐘車程,兩間我都去過,不過呢間比較舊,我對上一次來己經差不多是一年多前,以前都幾旺,有好多客人,不過今次整個晚上都是只有我們呢檯客人,感覺味道同以前不同,差咗,做飲食生意,最緊要食物質素好,味道好.

一年多前我請朋友亦是在呢一間希爾頓酒店,不過唔同餐廳http://ngwai.blogspot.com.au/2013/10/21102013.html#comment-form

8 則留言:

  1. 偉兄,吹了兩個鐘頭,你哋都好得咯,冇偈啦,鬼叫有咁多見聞,我想,如果我同你有機會傾下,哈哈,可能要講到關門呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,五個男人,四個鬼佬,兩個年紀大過我,兩個細過我,我剛好在夾在中間,既然是吹水,一人講幾句,兩粒鐘容乜昜過去。
      若果有緣,都希望能見下,大家傾下,我都有好多嘢傾,因為闖蕩江湖數十載,見過好多奇人怪事,有些更匪夷所思。

      刪除
    2. 我沒有闖蕩江湖,當然更想聽闖蕩江湖故事啦!

      刪除
    3. Stella 姐,闖蕩江湖數十載,見過唔少事,有些又想唔起,到想起時又冇照片做證明,有些故事要搵到照片才能寫

      刪除
  2. Wai 兄、今次你談起 Hilton 在下就想起 N 年前香港也有 Hilton 酒店、裡面有家叫 Dragon Boat 嘅酒吧、在下也經常在那裡與朋友吹水的。現在此酒店已成為歷史了!

    回覆刪除
  3. 域Sir,香港希爾頓我只去過一次,個間好似叫鷹巢,反而在附近的一間酒店叫富麗華去過好幾次,頂層有間旋轉餐廳,因我去大6旅行時認識一位朋友,剛好個陣時佢在旋轉西餐廳任職副部長,每次我們去鋸扒,他都送杯 house wine 給我們,有時送水果布甸,但可能冇緣份,可惜我們都失去聯繫,做不成朋友。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. Wai 兄、你講那間 Eagle Nest 是晚總會、規模比龍船吧大的。富麗華那間叫劉伶吧、記憶所及在七十年代早期陳潔靈與new top notes 也曾在那裡合作唱歌的。

      刪除