2014年12月19日

神戸

元町一番街,是地震後新建的


唐人街



今日又帶大家去睇下神戸,他的郵輪2002年和2003年停泊神戸港二天,而他每次只有半天的時間,只能匆匆走馬看花式的遊覽,他說去咗市中心和唐人街,我之前同他講,神戸我亦去過二次,每次都比他多兩天半,因每次都停留三天,當然他以前可能會有些懷疑我的說話,我呢個人冇乜好處,但我從來對朋友都是坦誠真心,時間就是一個最好的証人,不過他點樣都不會似財經博的盲毛留言者,會懷疑我,但他更不會無知的話我虛言浮誇遊歷過幾十個國家,大概廚房和厕所,我好心留言,因為我錯過,付出過,唔想佢地重覆我的錯,可惜盲毛冇感激我,連我的留言真假都不會分别,如何去分别博主們羸幾多的真偽?股神名言 ''潮水一退就知邊個冇穿泳褲'' 唉依家潮水未尚退,盲目跟人炒的盲毛們已經輸到苦不堪言''比股市大鱷剝衫剝褲剝埋鞋,真慘.

番睇唐人街的照片,溫故知新,感覺好似同香港上水的自由行差不多,似曾相識,原來神戸亦比老表的自由行攻陷咯,到處坐滿人.我去神戸大概比他早十幾年,當時我和朋友由大阪租車去神戸,經阪神高速,大约兩個多小時左右,不過呢條高速公路,好多都是架空天橋,於1995神戸大地震震塌晒,依家的都是從新建做,神戸最出名的當然是神戸牛柳,講霜降雪花度,我第一次吃感覺好似吃棉花,入口容昜溶化,牛肉味濃,到今天還回味.

8 則留言:

  1. 我對神戶的知悉只限於牛柳,咭咭!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,下個星期二晚上有位鬼佬朋友請我去希爾頓酒店扒房鋸和牛扒。每次都是他請我,唔去佢又嬲,去又係一定佢比,因為佢有簽賬戶口,真係頭痛。

      刪除
  2. ng Wai 晚上好,
    感覺相片已開始變色, 很珍貴的回憶,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄 ,晚上好,
      照片已十二年多,變色也有可能,仲有好多他的旅遊照片,第日搵到再 post

      刪除
  3. 偉兄,你有種令我相信是實話的感覺,那是你說得很誠懇,和有歷歷在目的言詞。假如不是真的?又怎有那麼實在!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,其實我去過五十幾個國家,好多都去過幾次,日本就去過幾次,新西蘭的威靈頓都去過兩次,每次三至四天,因為以前信用咭的分數只可換機票,不能換其它嘢,唔同依家,可以換好多嘢,包括家電,購物禮券,餐廳代用券等,當時太遠又不夠分換,只能換去新西蘭,剛好我有朋友住在威靈頓的Johnsonville ,我咪換兩張機票去威靈頓,他两公婆冇小朋友,他要我們住在他家,不過後來他們又搬去奥克蘭,最後又回流香港。
      我一講你就知道我有沒有去過威靈頓,我仲記得以前開車去Oriental Bay 經過湖邊,有間超市叫新世界,剛好對面有間雜貨店叫陳氏,我同老妻入過去睇過,依家都唔知執咗笠未?

      刪除
    2. 偉兄,你講的一切全然正確,只是說到的湖那其實是海呢,而那海邊的房子更是威靈頓市最貴價值的物業區,而那間陳氏已沒有了,現時我很少到市區,約兩個星期左右會去一吹,但也沒有四處看,因為這裡不比Auckland ,變化不很大。
      再,捷星也常做特價,百多元單程去墨爾本,以前想也沒想到這麼便宜,記得以前來回最少也要六、七百蚊……

      刪除
  4. Shu 兄,原來是海,你唔講我一直以為湖,難怪陳氏執佐啦,想起舊 yahoo博的一位博友六斤姐,她住在荷蘭,有次留言我講起我去過阿姆斯特丹的唐人街,當時有間酒樓叫747珍寶和一間雜货店叫鄧榕,不過酒樓執咗,鄧榕還在,她說我記憶力佷好,呢間小雜貨店舖,真好嘢,經歷半個世紀依然未摺,相反上次金融海嘯好多大公司排隊等執笠.

    Wellington 最旺的一街叫 Lambton quay ,我都留下不少腳毛,因從我朋友家坐巴士到市中心,巴士總站就是在呢街的一條小橫街,不過坐巴士好麻煩,繁忙時間都要等成20分鐘一班,非繁忙時間冇一小時都要40分鐘才有一班,巴士司机兼做埋售票員,售票机機好似一個小型收銀机的錢箱,付錢要找錢就彈出,然後他們用手攪張車票出來.

    回覆刪除