2014年12月21日

聖誕咭

前年郵費一元六角


去年郵費一元八角五分


今年郵费比去年貴了三成多,加幅都幾厲害

尋日又收到他的聖誕咭,每次收到他寄給我的聖誕咭,都感到奇怪,還有人每年寄聖誕咭给我,仲和他太太一齊親手寫滿閒話和祝福,他是蘇格蘭人,認識他大约有十二至十三年左右,佢以前在一間中東大航空公司任駐澳洲分區經理,因我認識的一位蘇格蘭朋友和他是同鄉兼好友,他每次請我去鋸扒都搵埋呢位經理和他太太一齊,我都唔知乜嘢原因,他和他的太太同我好投機,都好多嘢傾,後來還成為好友,三年多前他退休後移居溫哥華烈冶文,他臨走的前一天晚上,我請他和他太太吃日本餐,吃完之後他把我擁抱著良久,我好傷心落寞,我的蘇格蘭朋友退休後又返回蘇格蘭,而他又要走,當時他的太太用手機拍下照片,他們到了加拿大後 send 比我,每次睇到呢張照片,真係感概.

他人品極好,待人接物亦冇睇唔起任何人,好耐之前有次他同我講,若我搭乘他做事的航空公司班機,頭等或商務不滿座的話,可以升級比我,不過我講比佢聽,就算頭等商務唔滿坐,upgade 我都唔會坐,因我性格唔貪呢 d 便宜,一是自己有錢就坐,冇錢就捱經濟位,他後來同我蘇格蘭朋友講,我同佢好多的朋友唔同,佢好多朋友間中會問他可不可以升级?

歲月匆匆走過,不經不覺聖誕又快到,祝各位聖誕快樂.

12 則留言:

  1. 對!我雖然也有貪小便宜的心態,但不喜歡貪親朋戚友的便宜,只貪大公司、集團的優惠便貪!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,大公司,大集團的不能叫貪,他們做生意,只能説優惠,對等互利的。
      而朋友相交是一種坦誠,淡泊微妙的感受,不是物質上的给予,是好難形容的。

      刪除
  2. 早幾日到郵局一睇,原來這裡的郵資也升了不少,而你還有朋友給你寄上祝福,真很羨慕你呀!
    於此預祝偉兄你合家聖誕快樂,新年進步!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,我都好耐冇去郵局寄信,寄去香港郵費多少也不知,依家email 連附件都可寄,慳錢又環保。
      也祝你一家人聖誕快樂。

      刪除
  3. 祝你及家人
    冬至團圓O(∩_∩)O
    聖誕節快樂\(^o^)/

    回覆刪除
  4. 還有人會寄聖誕卞,真是很難得。在此祝府上聖誕快樂!新年好景!

    回覆刪除
  5. 阿姨,依家的世代真係好少人寄聖誕咭,我都有十幾年冇寄過。
    祝你身體建康,聖誕快樂。

    回覆刪除
  6. Wai 兄、現代人大多數以 WhatsApp 代替寄聖誕咭了!能收到一張真正嘅聖誕咭、心頭多少都會升起點點兒暖意。祝聖誕及新年愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,用 whats app 方便好多,我都冇寄回聖誕咭給他,只有 whats app 多謝他們,出年我都要寄番張比他們.

      刪除
  7. ng Wai 晚上好,
    今日冬至, 是中國人的一個大節日, 接著又到聖誕, 祝大家聖誕及新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,晚上好,
      番邦無歷日,不知冬至到,同你一樣,祝大家聖誕及新年快樂.

      刪除