2014年12月22日

一個新籌碼的故事

新西蘭全國第一間赌場,基督城賭場的一個一元籌碼


去年聖誕前夕我寫過幾篇博文叫''一個舊籌碼的故事''尋晚鬼佬同事又叫我去皇冠賭場飲嘢吹水,剛好見到一老表賭客檯面上有幾個面額100,000元的籌碼,籌碼是四方型,大約是iphone 4 的呎吋,深藍色,一萬元的亦是深藍色是圓形,我以前親眼見過一位表叔落注,每注幾萬有時十萬.錢從何來?說起籌碼又使我想起曾在一位财經博客處留言,講博主日日炒出炒入,如此炒作等同賭場賭博,怎能叫價值投資?如何能踏上财務自由之路?有人話我抽水,作大炒股賺咁多,一定是吹水,更有話我虛言浮誇遊歷過幾十個國家,大概是廚房和廁所,不過廚房以前只去個多明尼加的一間酒樓,''一個舊籌碼的故事''有講及,我以前記憶力極好,我去過好多國家的賭場,只不過有些舊籌碼又搵唔到出來,只有幾張相片,就算有風景的相片,都是只有我自已,我的貓樣又不靓仔,貼出來使人反胃,冇証据無謂多說, 網友 Shu 兄留言,''你有種令我相信是實話的感覺,那是你說得很誠懇,和有歷歷在目的言詞,假如不是真的?又怎會有那麼實在''! 說真的他們相信也好,不相信也好,對我來說冇乜所謂,輸錢的又不是我,拿呢幾個月他們組合中的垃圾股屢創新低,苦不堪言,不想再說了,再說又以為講風涼話,幸災樂禍.


今次又臨近聖誕節,想寫篇博文叫一個新籌碼的故事,呢個籌碼是新西蘭基督城一間賭場的一個一元籌碼,是我在賭場跟一位香港人賭客換的,當日我見他們講廣東話,就問他''亜哥可不可以換個一元籌碼給我''?我比番一元你,但他不肯收,他比了這個籌碼給我,我要一個最少面額的籌碼,是作為纪念品,好使將來老咗有些少回憶,呢間賭場是新西蘭第一間賭場,當時面積非常细少,得廾多張赌檯,後來再擴充,剛好當晚是大除夕,到了大概十一點五十七分鐘左右,有荷官叫人唔好落注,所有賭檯都停止賭博,蓋上紅布,跟著各人倒數,十九八七六五四三二一,大家拍手掌,高聲大叫 happy new year.


我去過幾十個國家,有好多國家都去過幾次,如新西蘭前後去過三次,威靈頓去過兩次,因我有一好友住在威靈頓,他夫婦無兒女,三間房有兩間是空的,香港人認真迷信,話空同兇差不多同音,怕唔吉利,所以叫吉房,有次住在他家的吉房,都好我又慳番些酒店費用,他是香港大學化工系畢業,以前在香港一間美資化工原料公司做,行行企企月入幾皮,真係羨煞我也,他夫妻移民新西蘭是怕香港回歸後冇自由喎,可惜呢 d 技術在小國新西蘭是冇用的,因環保嚴格關係,化工廠不多,唔同表叔鍾意污染癈料倒去邊就倒去邊,英雄無用武之地,變咗高不成,低不就,後來又搬去奧克蘭,最後又回流香港,記得剛到的第一天晚上他帶我們去 lower hutt 的一間叫明華閣酒家吃晚飯,他說呢間的中餐不錯,他認識老闆德哥,徳哥介绍咗一個醬爆鹿肉,味道真係好正.

23 則留言:

  1. 記得你安慰靚女博友,網上不要太認真,很好。
    對於有人話你吹水又何妨,人結人緣相處舒暢就好了!
    祝闔府聖誕快樂!身體健康!新年進步!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,唉靓女博友依家又再次頭痛啦.
      盲毛話我吹水有乜所謂,又不認識他們,輸死也活該,理得佢地咁多,網上太認真自討苦吃.祝你一家人有個愉快的聖誕節

      刪除
    2. 倆位好,,,哈哈,,睇到笑死了.......

      刪除
  2. 偉兄,明華閣已結業多年,而呢個德哥我亦認識了差不多三十多年,因他有一種江湖仔女性格,所以亦算人面廣,你知否他在香港幹過甚麼呢?是七十年代頗流行的非法賽車手,將「谷把仔」加大引擎,改闊輪軚(轆鈴),哈哈,這都是他講給我知的!
    於此頌祝偉兄闔家佳節欣愉,新年進步!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,十年人事幾番新,原來明華阁已經收檔多年,我不認識德哥,我朋友夫妻常去吃飯才認識德哥,他們只不過點頭之交,我去吃過幾次吃晚飯,只知道他太太做餐堂侍應,對客人好客氣.
      也祝你闔府聖誕快樂,新年愉快.

      刪除
  3. Wai 兄、你講嘅德哥連怒兄都認識、咁就證明你所講嘅都係貨真價實嘅!在下祝你聖誕及新年愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,我都唔介意盲毛話我吹水老作,因為乜嘢人都有,一樣米養百養人,唔使理佢地,祝你聖誕快樂新年好.

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝你.也祝你聖誕快樂,兩隻瘋狗速速捉番去狗房.

      刪除
    2. ng Wai,又喺度抽我地水吖???

      刪除
    3. 30分鐘內,俾個機會你補救!

      刪除
    4. Ben 先生,你睇下你自己似乜?我己經在蜓子個 blog 好尊重你,忍讓你,我走遍五湖四海,乜嘢好人,悪人我都見過,靠嚇咩,我比個機會你,若果你唔採取法律行動比律師信給我,你就收聲,

      刪除
    5. (ng Wai 下午9:14
      此夫妻只可用三字經去形容,''正瘋狗'',仲話要採取法律行動,唔知好嬲定好笑,不是我睇少佢地,連比律師談話費的錢都唔知有冇,嚇鬼咩,仲話採取法律行動,唉咁天真無邪的說話都講得出.)

      ng Wai,你話你已經在蜓子個 blog 好尊重我,忍讓我?上面呢段留言,你覺得係尊重緊我咩?點解仲要為呢件風波煽風點火?你睇下你自己似乜就真?唔好用「五湖四海」嚟同我講,我話之你係黑社會!
      採唔採取法律行動,我有分數,唔使你教!

      刪除
    6. Ben 先生,是你先在自己的 blog 講我?又去蜓子度搵交嘈,你話喇不是瘋狗是甚么?.

      來來去去都是話蜓子派Dicky Ma攪你太太個 blog,講咗好多次,呢位Dicky Ma 都唔係蜓子博友,蜓子根本不認識,人家Dicky Ma 馬小姐就是不想你太太誤會,唔用英文,換番中文,你太太咁簡單都不知,還大做文章,我都話呢位 Dicky Ma 唔對,偷唔偷關佢乜事?我以前都見過馬小姐留言,有教養,點會同呢位Dicky Ma 咁冇品, 而且我觀察咗蜓子咁耐,她绝對不是這種人無聊的人.
      你夠膽比封律師信 google 轉比我,我向天發誓,律師信的錢我幫你比.

      刪除
    7. 你講得太多喇!你本身唔係呢件事件中嘅人,根本唔應該發表意見,看你嘅解釋咁清楚,好明顯是蜓子給你嘅解釋版本,但唔能夠令人信服!其實你有無看見我太太今日出的最後文章,都希望事件完結,我相信你多番出來護蜓子,也是希望事件完結,但你今晚的留言根本對件事無好處,給人覺得你喜歡在別人的傷口灑鹽。你不是應該做和事佬,展現風範嗎?

      再答你一次,採唔採取法律行動,我有分數!

      刪除
  5. Ben 先生,是我先問蜓子,呢位Dicky Ma 是不是她的博友,她說不是,她根本不認識.你要她點做才信服?

    再說有一同名的人叫 wai ng 到你家門口話你係賊偷人野然後走咗,你就走去叧外一位 wai ng門口外淋红油,差佬拉咗你上法庭,法官會判你冇罪嗎?你用下腦先啦,你都冇証据証明 Dicky Ma 是誰人,不過你到處淋人家紅油係人都見到.我係蜓子個博都叫大家一人講少句,讓事情過去,只不過你不領情.

    回覆刪除
  6. Shu 兄,是印尼話新年快樂,粟姐是印尼華僑。
    以前我去過馬拉幾次,同埋有兩位馬拉朋友,跟他們學過三幾句,不過好耐都冇用,差不多忘記哂。

    回覆刪除