2015年3月13日

美國行


秋葉阿姨說她以前也帶過兩歲小朋友去旅行,也使我想起帶小朋友去旅行的事,美國我前後去過三次,第一次是卅多年前去多明尼加玩的時候,在紐約轉機時停了幾天,第二次是廾多年前和朋友去,第三次差不多十年前和我老妻小兒小女去,自從有了小朋友後每次外遊都跟旅行團,飲食住宿有人安排,方便好多,呢次是自由行,因我三藩市的朋友一定要我住在他家,否則不要找他,既然如此,恭敬不如從命,又可慳些食宿費用,想起他一家從香港移民三藩市搭機的那一天,我開車去太古城載他們去機場,原來一轉眼快卅年,他兒子结婚後搬出,有房空出來,不過他家遠離市區,要坐巴士到火車站再轉火車才可到南三藩市站.

老美自從911恐襲後,我一家在三藩市機場入境過移民局時,要打手指模,先打左手手指公,再打其它四隻手指,然後右手一樣,最後拍番一張玉照存檔,大人小童一律看待,出境時過安檢更要脱鞋,用金屬探测器掃描全身,非常麻煩,以前兩次去都冇要打手指摸和拍照.



在他家住了一個多星期,他幇我買了四張唐人經營的長途巴士車票,由三藩市到洛杉磯,車票多少錢不知道,他就是不肯收車票錢,又請我們飲茶食飯,變佐又食又拎,真係唔好意思,唐人經營的旅遊巴士當然冇灰狗咁正,不過勝在有一個叉燒飯盒和一枝蒸溜水免費贈送,同埋車上有中文電影睇,當日播的是梁朝偉做的色戒,但我冇睇,在車上搵周公好得多.



18 則留言:

  1. 回覆
    1. Peter兄,已經係好耐之前的事啦,只不過重溫一下.

      刪除
  2. 偉兄這篇網文真是圖文並茂! 讓人看到這麼可愛的孩子,一個這麼快樂健康的童年。
    童年真是關鍵一生,有一個開明慈悲的父母,就己經是滿分了,更何況還可以四出旅行哩!
    當年我和先夫要去國內的多個城市去旅行,雖然請了母親來家裡住著守屋子,可不敢留下小女兒給她看守,怕小女一哭鬧起來,不可收拾,煩了母親,所以就把小女帶在旅途上了。那次在北京住了七天,再在其他的地方住了多天。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,圖文並茂?你真係太客氣,我一直希望小兒小女有個愉快的童年,我從冇強迫他們學習,更加沒有比壓力他們.
      去旅行主要原因是澳洲假期多,我做工的工廠每年有五星期年假,加上我又喜歡旅行,小兒小女話要去美國,趁自已有足夠旅費咪去咯

      刪除
  3. Wai 兄、當你看到孩子的舊照片時、有否想過時光過得好快。當日嘅小孩今日搖身一變就變成大學生、再過幾年又會步出社會、到時從鏡中看望望自己原來已是兩鬢斑白、內心之滋味難以形容。大概這就是生活、這就是人生矣!因此珍惜當下係啱嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,我唔係好鍾意拍照,所以冇乜照片,自從數碼相机面世後,有些照片存在手指,有些又失落損毀,好彩搵番一些出來,
      对的,每次見到他們童年的照片,都感到時光流逝極快,好似是冇幾耐之前的事,歲月無情,享受人生,珍惜當下係啱嘅.

      刪除
    2. Wai 兄、原來人嘅年紀越大就越會珍惜舊照片的。這種想法在我年青時是沒有的。

      刪除
    3. 域 Sir,梗係喇,人年紀越大,心態已老,咪多些懷舊想當年咯,缅懷過去的風光,年青人就相反,只有向前看,因冇乜過去的風光可缅懷,

      刪除
  4. 兩位小朋友可愛又精靈,開心燦爛的笑容流露無窮幸福!
    又食又拎,皆因你人緣好!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella姐,梗係笑得開心燦爛啦,有得玩又唔使返學,
      我都唔知自已是不是好人緣?人结人缘,若果你感到有些人是無法做朋友,話不投機咪少交往咯,原則上冇可能個個人都能成為朋友,

      刪除
  5. 細路仔童年最重要,但現今太多父母為了賺錢忽略了,而偉兄能如此照顧他們,這除了是幸福我更相信會令他們因見識而得益!
    三藩市我住過差不多三個月,那裡的華人去賭場會有免費巴士搭,只要象徵式買些泥碼就可以了……

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,我成日希望仔女如我一樣,有一個愉快的童年,我能力做到咪盡量滿足佢地.
      若果我冇記錯,你的美加行的三藩市博文我都有留過言,圖文並茂,,以前我記憶力非常好,依家退化哂.見過好多人早排講過的又忘記重覆錯完又錯,因為他們老作吹水,不是真野,是經不起時間考驗,而我就記得,感到無傷大雅,也不想拆穿他們,只留心他們,咪少交往咯.

      刪除
    2. 給偉兄一講,我就諗…我有冇跟你吹過水和老作過。如果有,你要拆穿我呀,咪當做恢復我記憶咯……哈哈!
      我其實都喜歡打下牙祭㗎……

      刪除
    3. Shu 兄,,吹水老作都冇乜所謂,不過有些人表面君子,內心悪毒就要小心提防.
      我以前記憶力非常好,只要比我睇過聴過就記得,見過好多個财經博客老作,講如何操作炒出炒入賺大錢,仲招惹大批盲毛 fans,只要留言不同意見就話你抽水,想出風頭,班盲毛善忘,完全唔記得财經博客幾個月前幾錢入但是我記得,班友輸仲說獲利幾多,基金經理黃國英說做财經的住板間房大有人在,股場成敗論英雄,係叻都唔使住板間房,我好心成日叫佢地獨立思考,不要人云亦云,可惜盲毛多知音少.

      刪除
  6. Wai 兄
    孩子童年真是最開心
    無憂無慮
    不需去分黑白
    相反當上大人後
    樣樣都是背著重擔
    有時真係黑白和真假都唔識去分

    回覆刪除
    回覆
    1. 一哥,对的人生最可愛是童年時,無憂無慮,長大成人後要接受好多生活上的甜酸苦辣磨練,

      刪除
  7. Gael兄,他們冇同年齡相近的小朋友一起玩,有時會閙情緒,不過好快就冇事。

    回覆刪除