2015年3月20日

韓國行








韓國我都去過好多次,第一次去最少也是30年前,當時還有 curfew ,第二次也是20多年前,最記得是去華克山莊的賭場要買入場門票,當時韓國人完全唔準進入,外國人每位要付好似2000或2500韓圜,門票可以當籌碼投注,嬴佐賭埸就收回門票,比個現金籌碼給你,當晚是我一生人第一次親眼見到一靴百家樂牌連開四十多口莊,連一鋪閒都冇開,只有幾舖和,見到有人坳頸唔信邪,仲鬥氣買閒,又見到好多人怕,唔敢去買莊,不過我唔賭,若果我賭一定跟買莊,買到長莊開穿為止.今次跟的團亦有帶團友去賭場,呢間賭場位於市區,叫 seven luck ,未進場前每人派幾千韓圜泥碼.

好多網友都感到奇怪,為甚麼我有這麼多的錢去旅行?可以講比大家知,大部份都是在香港股市賺來的,因香港股市未成熟投資者多,想搵快錢者多,盲毛更多,盲毛仲話我虚言浮誇遊歷過幾十個國家,大概是厕所,唉連我講的野真假都分不清,只盲目擦鞋盡信博主,日日炒出炒入,組合中個股賺些少就沽,蝕本就持有,組合變成劣股驅逐良股,若果班盲毛去炒期指期權,瓜得仲快,呢個多星期港股大升,我又賺夠我一家人去旅行的洗費,各位若想要在股市賺大錢,第一要有獨立思考,不要人云亦云,第二要有持貨的恆心和毅力,千淘萬瀝雖辛苦,寒沙吹盡始見金.

本來想一口氣寫哂我帶我仔女去過的十幾個國家,因為我母親和我外甥女下個星期來我這裡玩個多星期,我老媽今年81歲多,身體算壯健,佢上次來已是六年前,她信天主信了五十多年,去過二十幾個國家,以色列去過兩次,可惜我一次都未去過,以色列呢個地方我好想去.我要帶佢地去玩,吃喝購物,可能冇乜時間再寫,一停又冇靈感,又唔想寫.

9 則留言:

  1. 去旅行除了興趣當然也要有銀,有銀唔係齋講就得,而係像偉兄咁要有心有力才可以,有句話~錢唔係擺係要嚟洗,如果唔洗又點有動力去搵!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,對的,有錢唔洗同冇錢有乜分別?可能以前體力好,去長途放行坐廾幾小時飛機都唔覺攰,不過依家體能差好多,坐返香港還可以,去太遠咪攪啦。

      刪除
  2. 好開心和諧的家庭,
    仔女又乖,又可賺到錢,有閒錢風騷旅行多國,
    我就要勞力努力……先可以下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 路霸兄,我後生時試過一年去三/四次,不過依家搵錢能差,體力又差,已經少去。
      咪講笑啦,你已經搵夠,仲努乜力?

      刪除
  3. 咁和伯母家人玩得開心的!得閒再寫過。我朋友前年叫我買廣交所,我在股票已經唔見不少錢,已冇興趣,但我這位朋友拳拳誠意,我在115.7價位買了100股,收了2年息,去年佔中期間沽出,賺了$5700,很多謝她。早幾個月又買了騰訊100股,買位價唔靚$131.3。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,多謝,我老媽來過我這裡好多次,小兒小女出生時,她就過來來幇我。
      388/700是少數可長缐持有的港股,好多人日日炒出炒只求蠅頭小利,輸就短缐變長線,港股垃圾千股太多,又供又合唔輸都難。

      刪除
  4. Wai 兄、投資股票真係要講求知識和眼光、能夠獲利而一家去旅行散心就更加係樂事。冇得頂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,我只不過是小兒科濕濕碎,我有一位朋友在股市執成千萬,才是冇得顶.

      刪除