2015年3月18日

臺灣行


















台湾我都唔記得自己去過幾多次,冇十次都有八次,第一次去台灣因我有中學舊同學在台灣大學讀書,畢業時叫我去台灣玩幾天,住在他租的房,他讀的是冷門課程,海洋生物系,畢業後在台灣找不到工做,返香港後也找不到一份正職,只靠打散工維生,有時幇人補習,有時又在報章寫稿,最後有人介紹他在報章寫馬經,老實說他的貼士準繩度同擲毫冇乜分別,若講賭馬智識有可能我叻過佢,告東尼老豆告魯士騎馬的業餘時代我都有留心,佢同我講若果寫唔準,咪改用第二個筆名咯,同依家網上财經博客,講股佬一樣,分分鐘改名換姓,正式是信一成,雙目失明,信六成,楂兜乞食,我成日勸人唔好信講股佬,要獨立思考,唔好炒槓桿,冇人聽我之笛還比人插,可惜到他們感覺我的說話是對的時候,他們都付出沉痛代價.


當年我在台灣時,朋友介紹一位台灣仔比我認識,是他台灣大學的一位校友,呢位台灣仔讀的是農業化學系,當時台灣大學本土生是要經大學聯招考試,能入讀臺大的都是精英中的精英,我的普通話一向好普通,不過唔知點解他又聽得明白,記得當日他問我在香港那一間大學讀?我說暫時未讀大學,將來可能會讀,也有可能不會讀,不過直到今天為止還未讀,所以也慳番唔少學費去旅行嘆美食.酒逢知己千杯少,話不投機半句多,同他好多野傾,第二天晚上他又帶他家姐出來一齊吃飯吹水,他家姐是在一家醫院任職化驗員,大家可能年青人,都算投缘傾極倾唔完.



好似過了二至三年後,我第二次到台灣,台灣仔因身在台南的農場打工,叫他父親即最尾相片中帶帽的那位世伯,帶我去基隆一天遊,晚上又帶我去吃日本餐,因他父親在日本仔統治時期讀日文書,能寫和講日文,呢餐是我咁大個仔第一次吃日本餐,可能唔識食,總覺得唔係咁好食,呢餐是他父親搶住埋單,哦原來差不多已是卅年前的事了,第二天早上台灣仔的家姐台灣妹又帶我去前電影明星胡錦開的春風得意樓飲港式早茶.


台灣妹情路多波折,尋尋覓覓廾多載也找不到如意郎君,幾年前她打電話給我,話終於搵到啦,此君一表人才,是猶太人,剛好也是住在墨爾本,經營婚纱店,她就快前來我這裡辦结婚喜事,叫我去移民局拿一份表格寄給她,我都替她感到開心高興,千呎絲蘿終有託,可惜猶太佬講金不講心,話怕她利用他辦居留,要她先買房子加上他老兄的名字後才肯訂情,最後又玩完得個桔.

8 則留言:

  1. 偉兄寫博文好入肉,又有時都幾盞鬼,你形容那「最後又玩完得個桔」真很諷刺!
    嫁唔出都無偈㗎,單身咪單身起碼好過買錯股,一就綁死,唔係就得個怨同得個恨字!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,台灣妹都好麻煩,食咗幾次''炸糊'',有次又話嫁去美國,點知臨門一腳又撻Q,不過可能佢習慣咗,都唔覺得佢有乜唔妥。
      講真佢仲大過我二年多,今年都六張有多,仲搵乜呢?正如你說單身好過,但我又不敢同她講,自己單身咁耐,雖然話搵個伴冇咁寂寞,若果搵到件唔啱傾的垃圾咪仲激氣。

      刪除
  2. 回覆
    1. Stella 姐,我意見同你一樣,好彩嫁唔出,隨便揀件垃圾來嫁,不如唔嫁。

      刪除
  3. Wai 兄
    能行萬里路
    有時更勝讀萬卷書

    回覆刪除
  4. 看偉兄寫的生活故事,真是發人深省。行文乾脆利落之中,忽然來一句「千呎絲蘿終有託」,真不得了,文彩斐然!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,唉我想到乜就寫乜,點會發人深省呢?已經十幾廾年冇執筆,成日執筆忘字,文釆斐然,真係過獎啦.

      刪除