2016年1月20日

香港國際美酒展

酒展免費入場券




入門口查票時,每張券送一隻酒杯,然後自己持杯到參展商的攤位,用呢個杯叫他們倒酒給你試

我家收藏一些酒,最多是紅酒,有幾枝是白酒和日本梅酒

試完後帶回來做紀念品,前後兩次總共四隻,好彩都冇打爛


剛才睇Stella 姐博文介绍灣仔新仙清湯腩,又想起當日過海去會展參觀酒展,之前曾在她的 facebook看過她介绍呢間清湯腩,既然一場來到灣仔而我老妻又話要吃 lunch,不如順路行去呢間試下咖哩牛腩.飯後步行去會展,酒展門票不用買,是我妹夫比我的,因他每年都幫襯一間酒行買二/三箱紅酒自家飲用,所以酒行每年都寄幾張入場券給他,若果自己拔炮買門票,盛惠每位一百港元,送水晶酒杯一隻,酒杯刻有香港國際美酒展的幾個字.

今次見參觀酒展的人不算太多,因今次酒展主要的參展商是意大利,意大利產的紅白酒名氣不及法國/西班牙,我冇乜認識,只知一隻最出名叫 Cinzano的酒,廾多年前去意大利玩時曾飲過,當時意大利南部的城鎮還有午睡的習慣,大約下午二點多關門到三點多,若果你水土不服拉肚子,想去藥店買止瀉藥,對唔住啦幫你唔到,只有等他們午睡醒後開門再來買,意大利話我只識兩句, 鄉里早晨PAISANO BUONGIORNO, 我的天呀 MA MA MIA 就係呢兩句.

10 則留言:

  1. 我在「開飯啦!」玩寫食評,兩年都有送我兩張共值$460試酒券,我不懂品都轉送朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,入場費每位$100,兩張值$460,可能不是試酒,是買酒,因試酒不用比錢。

      刪除
  2. Wai 兄、你講得啱、歐洲人慢調斯理、休息時間怒不服務、店鋪收5點、4點半便開始執錯和掛定個免戰牌在門口。當地人是不會在這時段進人光顧的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,對啦,歐洲人是懶散慣,唔同香港人咁勤勞博命,佢地夠鐘收工就走人,你就算剛來到都唔做,叫你明天再來。

      刪除
  3. 我對意大利紅酒有少少不好的感覺,只因曾在瑪莎百貨買過兩支,嘻嘻,我諗用嚟煮餐還可以,但飲就認真麻麻……
    可能我買的是平價酒罷!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,對呀,意大利紅酒唔係好掂,拿來煮餐就啱,紅酒牛尾我鍾意,好耐以前我在香港吃過呢個餐,不過依家好少見,可能香港人唔係咁鍾愛紅酒。仲有一次在旺角和朋友去一間好似金馬車茶餐廰吃過阿根庭鑊仔牛柳套餐,其實個名叫阿根庭牛柳,邊有可能阿根庭運牛柳來香港賣收你個幾十元一個套餐。

      刪除
  4. 偉兄,酒味香濃一般都很提神可愛,可惜不能飲,飲了曾經身痕或咳嗽,至今不敢再飲。
    玫瑰露或紹酒,煮餸卻是一流!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我都係飲些少紅酒,烈酒唔飲得。
      呢度唔多見有玫瑰露或紹酒,所以我老妻煮餸唔落,不過佢都唔多識煮餸。

      刪除
    2. 聽說紅酒都是有益處的,飲些少無乜唔好。多飲烈酒就不好了,對健康有損。
      玟瑰露和紹酒都是國產的,又不是名酒,外國沒得賣唔出奇。平時我都好少落酒去煮餸,通常一般的調味料都夠用了。嫂夫人用愛心搭夠就有餘有用了。

      刪除
    3. 阿姨,紅酒酒精含量不高,久不久飲下對身體是有益。
      煮得一手好餸是不容易的,我老妻求求祈祈煮,好過成日出街吃。

      刪除