2016年1月16日

飲茶










今天中午我一位好友請我們一家人去飲茶,呢間酒樓中文名叫全聚德英文叫 Taipan 離我家50多公里,開車足足一粒鐘,我好想唔去,他叫我一定要去,話好耐冇見我,既然咁講,去就去啦,呢間酒樓我已經有好多年冇去過,開車去揾來搵去搵唔到,明明是同一地方,轉來轉去都搵唔到,打電話問朋友,朋友話忘記同我講新名字叫東館,原來三個月前賣盤比一位老表,仲改埋名叫東館,呢個名都唔知似乜?以前生意非常好,週末飲茶排隊登記等位要分三輪,第一輪上午十一時至十二時半,第二輪十二時半至一時半,第三輪一時半至三時,不過依家生意差好多,今日都不用再分幾多輪,仲見到好多張空枱,有機會等執笠。

呢間以前飲茶以點心靚出名,佢老哥頂回來後,全部人換哂,包括樓面廚房,我試過一碟牛肉,味道不太好,我問朋友點解人家生意咁好,花咁多錢頂回來後要改名?點解要換哂全部員工,既不知道來的客人是生客還是熟客如何溝通,而且點心質素又差.朋友話世事好多是無法解釋的.

12 則留言:

  1. 全聚德是名牌都要改,真係等執笠。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,呢間之前中文名全聚德同北京烤鴨全無関係,但係都用了好多年,而且生意又不錯,都唔明點解無喇喇做乜走去改名,仲改咗不知所謂的名。

      刪除
  2. Wai 兄晚上好,
    印証了一句俗語 : 唔怕生壞命,最怕改壞名,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,中午好。
      真係亞茂改名,呢個名難登大雅之堂。

      刪除
  3. 我可以話你知,做飲食生意是比較容易洗黑錢!
    以前我喺香港,就見到有啲餐廳生意很差(最多只能維皮),但卻做極都唔執,你話喇,唔係money laundry 又係乜?

    回覆刪除
  4. Shu 兄,照計唔似啦,每個星期才得幾萬營業額,如何洗?因要買貨,人工,屋租支出,會計報上,稅局一查就知,每星期人工和買貨去佐二萬,總不能報大幾十倍生意額.
    洗黑錢最多是去賭場,因為換一百幾十萬賭幾天,可以話嬴番來,叫他們開支票,再存入銀行漂白匯走,去年有一越南人在賭場洗幾千萬黑錢,比差佬查出拉佐.

    回覆刪除
  5. 食物的好吃與否,真係要吃過才知道。正是入口便知龍與鳳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,真的,入口就知好唔好食,好多出名的食家都係寫行貨。

      刪除
    2. 如果食肆的水準,時時都有出名食家試過的水準都唔錯,最怕只是一時的表面工夫。

      刪除
    3. 阿姨,你講得啱,我試過跟食家蔡灡介紹的越南粉麵店食過,感覺麻麻地,因為可能食家去試食時,廚師落足心機去做比佢食,咪好食靚些,即是同你所説的門面功夫咯。

      刪除
  6. Wai 兄、你所講嘅大概是世事無常喇!即使唔改名、但廚房換晒人就已經唔係同晒咯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,如果間嘢平價頂返來,因為冇生意,而換人換名就合情合理,好似鬼佬頂回來賣報章廣告就會用under new management ,而我想佢最大理由就是申請大6老表廚師或其親屬前來,澳洲有多種勞工類別,而且唐人餐廳鬼佬廚師做唔到,焗住要向外面搵人,容易批準。

      刪除