2016年1月23日

泰國餐









一位泰國餐的侍應教我泰文"小姐你好靚"讀法是"烏蠅水沫沫"


今次返香港次天,朋友從西環開車到大埔載我們去九龍城吃泰國菜,吃泰國菜點解要去九龍城,朋友說九龍城的泰國菜是最道地正宗,我好少吃泰國菜,只知冬陰公湯和青咖哩,吃完泰國菜後他帶我兩公婆去附近一間家庭式泰式古法按摩,冇招牌全是靠熟人介紹,要預早打話預約,我老妻最喜歡按摩推拿,按摩推拿多一個叫法就是懶人做運動喎.

想起泰國餐又使我想起一件陳年往事,大約37至38年前我和我老媽兩妹參加香港的一間叫百樂旅行社泰國五天團,當時團費一千二百多元算是全港最平,五天行程食住都不錯,參加完後都感到滿意,價錢經濟口啤不錯加上報章推介,出發的團團皆滿,大約過了一年左右,我妹問我要不要去台灣?她和幾位朋友去報名參加百樂旅行社的台灣環島八天團,我說唔去啦,台灣我已去過,真係非常不幸,臨出發前幾天,呢間百樂旅行社突然關門大吉,東主自行失蹤,好多團友受影響,已報名的團友無法成行不止,而取回自己的護照人龍,更由金鐘排到去灣仔,成為當日報章頭條新聞,當時香港還未有旅行社牌照登記和賠償基金,無良奸商處心積慮,收夠錢就執笠走人.

10 則留言:

  1. 以前參加旅行團,初時唔知道有蠱惑…通常都會俾啲導遊呃同掠水,試過一次,好似大陸的購物團咁…唔幫襯就唔俾走,又有一次,因航空公司班機延誤遲了一日出發,導遊話會順延一天,誰知最後一日佢講冇機位,只是每人賠番一百蚊,千九蚊八天團,如果照除最少都要二百幾喇,搵笨!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,以前我自己一個人從未試過跟團去旅行,但我老妻就相反不喜歡自由行,話跟圑有人安排好哂,不用擔心食宿和行程語言交通等,加上我仔女年幼,呢十幾廿年都是焗住跟圑多。
      依家若果要跟圑,就一定要跟些有信譽的旅行社,情願比貴些,好過參加一些廉價圑,如你的遭遇。

      刪除
    2. Wai 兄,我當時參加的旅行社都算幾有名氣㗎,康泰和永安,講明係豪華團而且不便宜,但仍一樣被搵笨。反而後來參加過一些細間的卻好有商業道德。試過一次去越南玩,我給多些貼士他們都不要,係我夾硬俾佢哋至肯收咋!

      刪除
    3. Shu 兄,吓,康泰永安都係咁。
      其實若果體力夠捱得辛苦自由行最好,又唔使好似趕鴨仔,行程有彈性,景點自己安排,最可避一早的morning call 。
      貼士都唔要,仲要你夾硬俾佢至收,正式是君子愛財,取之有道。

      刪除
  2. Wai 兄晚上好,
    無良奸商無處不在,正如來港大陸團一樣,呃得就呃,個個團友都話去香港畀人搵笨,
    我知道泰文廁所叫向南,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,早上好。
      無良奸商真的無處不在,但大6圑免費香港遊,擺明車馬是購物圑,羊毛出在羊身上,只不過是自己貪,呢個世界冇免費午餐,但有些是不知道的,報名上學,學校関門,報名健身,老闆著草,呢d 正式是奸商。
      我還識泰文多謝叫給潘。

      刪除
  3. 回覆
    1. Stella 姐,冇錯真隂公遇到奸商,只能說唔好彩。

      刪除
  4. Wai 兄、今日世界唔同、紫荊成中數家有規模嘅旅行社都是大集團旗下、所以唔會話執就執、只係通通被壟斷之嘛!小旅行社生存能力一日差過一日。萬一唔好彩、隨時又會歷史重演。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,啱架,香港大魚食細魚,小旅行社真係好難經營,客已經不多,競爭又大依家仲慘,不過執都怕,因為有賠償基金。

      刪除