2016年2月29日

防水相機



南瓜


蘆筍

秋葵



去年十月返香港時,買了一部 Nikon AW 130 防水相機,港幣$2500 比這裡還貴百多港元,不過我想反正錢是在香港股市賺的,取之香港用之於香港,算幫一下香港的零售業.相機買回來有幾個月,冇乜時間去影相,前天才是第一次拿出花園拍照,呢部相機像素1600多萬,防水深逹30米,又防撞擊,仲有全球衛星定位,我一按衛星定位的制,就出一幅地圖標示我現在的位置,連附近幾條街道的名字都列出,說明書更寫有本相機受到美國出口管理條例管制,出口轉口去古巴,伊朗,北韓,蘇丹和敘利亜要美國政府批准,好似有些軍事價值.

南瓜不經不覺都長得幾大個,若果二/三天冇睇,一見又大個佐好多大得好快,蘆筍又愈生愈多,數下已經有十一條,明年開始步入收成期,秋葵種了三棵,都有一個多月了,種籽是我在網上向雪梨一間種籽店購買,一小包內有25粒,連郵費澳元五元多,澳洲法例規定所有種籽都不能從外國帶入,包括郵寄,若果入境攜帶種籽,申報就充公,冇申報比佢地查出就好大鑊.

8 則留言:

  1. 我想…秋葵必定要生長在較熱氣候的地方,因為吃馬拉咖哩就常見到有秋葵裡面。

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,秋葵不能算熱帶植物,墨爾本夏天尾至初秋都啱氣候,好容易種,真正熱帶植物如榴連,芒果就真係冇辦法啦。

      刪除
  2. 睇見你種啲植物就開心!原來南瓜先是這樣長出來的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,南瓜好粗生,只不過要佔好多地方比它欄爬。

      刪除
  3. Wai兄、我想你部相機之所受美國出口管制、大概是那全球定位系統嘅關係。

    從圖片看來、得快就有南瓜吃喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,咪就係因為全球定位咯,不過老美緊張,依家好多嘢都有全球定位系統,好似汽車用的導航,手機的導航。
      南瓜過多三個星期就可收成。

      刪除