2017年2月3日

約旦

從以色列陸路過境到约旦有三個關口,一個在南部,一個在中部,一個在北部,之前睇過一些網誌說,出境以色列和入境約旦都非常麻煩,但我個人就覺得幾簡單方便,以色列出境呢個關口叫 Sheikh Hussin Bridge 先交105以色列元出境稅,拿到收据後去另外一個櫃檯,交護照和入境纸檢查蓋印之後,步行出境過對面約旦入境,约旦入境處見到遊客極少,我老妻小女我妹和我都不用排隊,每人一個窗口,我交護照時同移民官用亜拉伯文講一聲早晨,佢影完我相護照蓋印後,竟然從櫃檯伸手出來和我握手,是我去過幾十個國家的第一次有移民官同我握手,可惜我當時忘記和他拍番一張照片留念.


約旦入境

約旦入境大堂,就是中間個一位移民官同我握手

Jerash 入口 Hadrian's Arch 









Jerash 羅馬劇場


Jerash 羅馬劇場



安曼市中心




安曼市中心羅馬劇場



安曼市中心交通非常擠迫

從以色列北部邊境到Jerash大约三個小時車程,距離只不過百多公里,但山路踦嶇不好走, Jerash我都唔知香港人點叫呢個地方,是中途經過停留,据旅遊書介紹是羅馬之外的羅馬,保存得最好的羅馬帝國古跡,有神殿,有兩個露天羅馬劇場,賽車場,浴池市場等,可惜經過一千三百多年前的一次大地震,加上政府缺錢維修保養,見到好多古跡倒塌毀壞,呢個古城佔地極廣,行完一圈剛好要兩個小時.
 
Jerash離約旦首都安曼40多公里,行車要一個小時,旅遊車只停在安曼市中心比我們落車行個圈影番幾張相,叫做到此一遊,途經美國大使館,遠遠看見有一路牌寫著不準拍照,街頭街尾各停一部裝甲軍車,幾十軍人荷槍實彈,此大使館是中東地區最大,面積有幾大?大约红館咁上下.

 

10 則留言:

  1. Wai兄、Jerash 望落去似係希臘人遺留下來嘅古蹟、我聽人講過此處叫「杰拉什」。從圖片所見、我覺得安曼市嘅民房更具特式。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,我都唔識分別乜嘢是叫希臘式和羅馬式,有一樣我肯定知道的是大家都是源自歐洲。
      安曼市冇乜高樓大廈,民房算有些特色多是黃色二至三層高。

      刪除
  2. 我不敢在入境大堂的地方拍照片,怕惹麻煩!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,我見到冇禁止攝影的標示才敢拍,有些野蠻國家最好唔好拍。

      刪除
  3. 羅馬以外的羅馬,形容得很貼切,只不過就真的頗殘破了,似乎像希臘的廢墟多些!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,係呀,我都覺得希臘羅馬癈墟都差不多一樣唔容易分辨出。要對歐洲歴史文化有認識的人才能分辨出。

      刪除
  4. 羅馬之外的羅馬,既是羅馬,好像沒有什麼分別,但一樣是殘舊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 䍘姐,羅馬帝國以前彊土廣阔,到處留下歴史文物,隨咗羅馬之外以這區最多,所以有羅馬以外的羅馬之稱。

      刪除
  5. 按中東習俗,佢應該會同你抱一抱親一親,只可惜佢行唔到出嚟咋~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,真係極有可能架。
      我剛才在你博留言,不過唔見咗,可以在垃圾桶找出。

      刪除