2017年2月7日

西餐




開放式廚房

菜譜是一張列印紙,菜色選擇不多,隔一段時間就更換


頭盆 Kimchi doughnut

塔斯曼尼亜 oyster 

頭盆 King fish 魚,伴青豆


鬼佬式炒帶子加青口,雲耳

鬼佬式燒腩肉

Beef cheek


甜品 芝士蛋糕

甜品Apricot custard ice cream

鬼佬綠茶
 

蘇格蘭籍鬼佬朋友尋晚又請我吃西餐,呢個世界真係有好多事情無法用常理解釋,他平均每年都請我吃四次至五次,但是次次都是西餐,我又不能說甚麼,只好客隨主便 ,他兩個月前話請我去呢間以海鲜新鲜出名的餐廳吃晚餐,幾天前已經訂了檯,尋晚雖然是星期一,都見到好多客人,他說請我呢餐是 welcome back dinner 喎.

13 則留言:

  1. Wai兄,你給手信,他請吃精美晚餐,扯平啊!至於食物,尤以那鬼佬燒肉,看來似足廣式,可能是迎合強國人多罷?

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,我冇給他手信,他從來都冇要求過我買任何東西,也沒有收過我任何物品,所以我才說呢個世界有好多人好多事是無法理解的。
      焼肉真似中式,只不過皮冇咁香脆,加上些少汁和水果伴碟。

      刪除
  2. 剛剛在電視螢幕看到介紹塔斯曼尼亜車厘子,每年一造,近$200一磅,你咁近,一定唔好錯過!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,車厘子到處都有,大造時平到10幾澳元一公斤,有去果園一天遊的團,依家好似過咗造啦。

      刪除
  3. Wai兄、西餐擺成嚿豬肉上碟唔覺得點、假如換上中餐就變唔多妥當。這大概是用刀叉跟用筷子嘅分別了!

    回覆刪除
  4. Wai兄早上好,
    你個鬼佬朋友真闊佬,睇嚟呢個西餐都幾貴,
    其實最緊要開心,千金昜得,開心難求,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華哥,佢真係好闊佬,我講過好多次,等我請番次,佢就是say No 無計啦。呢餐都唔算貴,呢度中西餐都平過以色列好多。

      刪除
  5. 鬼佬朋友真的好~
    塔斯曼尼亞d生蠔真係好好食...諗起都想食~

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女,呢位鬼佬朋友真係好,是感覺出來,交朋結友盡在不言中。
      係呀塔斯曼尼亞生蠔真係好好食,最重要是無污染兼新鮮食得放心。

      刪除
  6. 炒帶子加青口,雲耳,好呀!燒肉雖然看起來肥一些,也不錯。
    不過生蠔就免啦,裡面總有一團內贜黑色的污糟物,熟的還可,生的有點哪個。
    唔好意思,說來有點掃興,該罵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我what's app 燒肉的相片比香港朋友睇,佢地都話肥而且似中式。
      好多人吃生蠔就是喜歡吃埋黑色內臓物,話有海水腥味喎。

      刪除
    2. 海產蝦隻和生蠔,男士至愛。可能原隻吃進肚子裡,省時又不費力。
      真是原汁原味啦!

      刪除