2017年2月19日

Wadi Rum 月亮谷

吉普車遊沙漠



紅色沙






Lawrence






約旦吸引遊客除了Petra 之外就是呢個 Wadi Rum 大6老表叫她做月亮谷, 2011年更被聯合國列入文化與自然雙重遺產,地型獨特的山谷面貌加上粉紅色的沙,黃昏時變深红色,最令呢個沙漠出名的還是一名英國軍官  T.E. Lawrence 他聯合一些阿拉伯人對抗土耳奇奧圖曼帝國的統治,將這沙漠為根据地,英國一套電影叫 Lawence of Arabia 香港譯''沙漠梟雄''由彼德奧圖 Peter O' Toole 和奧馬沙里夫 Omar Sharif 主演,改編自 Lawence的自傳,大部份外景於此地拍攝,當年拍攝時约旦國王胡辛還多次專程到此參觀拍攝,世事就是如此荒唐,此片隨了埃及可以上演之外所有阿拉伯國家包括约旦都不能上演,原因是有辱阿拉伯文化喎.

此片30多年前在香港上演時非常賣座,我都有睇過呢套電影,因片長的關係有中場休息十分鐘,銀幕上打出 Intermission 的字樣,戲院全部亮燈,觀眾可出戲院大堂買飲品和零食,想起我已經有20多年未在香港睇過戲,記得以前灣仔有間戲院叫東城,戲院厕所的位置据說是殯儀館的停屍間,厕所在銀幕左邊下的樓梯間,落樓梯時會感覺陰風陣陣好多人情願忍都不敢去,有些仲話見到有鬼,而我去過乜都感覺唔到.

8 則留言:

  1. 我覺得東城戲院其實都不錯,很闊落和坐得很舒適,只不過就是有那些傳聞才令很多人不敢去……
    沙漠梟雄是套很好的電影,當年我都要等到臨落畫前幾天才買到票呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,以前的人民智未開比較膽小,所以咪捕風捉影咯。
      呢套戲連史提芬史匹堡都話佢拍片時遇到瓶頸,一定要翻看呢套戲。

      刪除
  2. 月亮谷看到太陽噢!
    我喜歡第五張照片!
    小時候都聽過東城戲院前身是殯儀館的停屍間,但我就沒有到過東城戲院睇戲啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,第五張照片背上有紅色背包的就是我妹,她之前的是小女,我跟在後面爬上沙頂時順便用手機拍的。

      刪除
  3. Wai 兄、當無東城戲院鬧鬼、講到真嘅一樣架!不過、正如你所講、我亦是連一點感覺都冇的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,你同我冇感覺和大部份人都冇感覺是正常的。

      刪除
  4. 回覆
    1. 靚女,毛里裘斯有個叫七色沙山仲靚呀,我有同事前年去過,澳洲柏斯有直航,不過機票巧貴。

      刪除