2014年11月14日

飲茶

鐵茶壺好重,一公斤半


鐵觀音前年和今年幫飲茶人買的


千年野生普洱

千年古茶普洱



最貴的要220000日元


今次返香港玩時,約咗朋友在沙田沙角村飲茶,飲完後去沙田一田百货公司行下,見到有鐵茶壺,標價五百多元,我問售貨員產地是那裡?她說是日本,後來我去飲茶人的店買茶葉,剛好她也是用鐵茶壼煲水沖茶比我飲,而她用緊的那一個是老表出產的,我就厚多士的問她,日本仔一田百貨賣五百幾元一個的鐵茶壺是不是日本仔生產的,她說日本仔邊會咁平.

我之前電郵問過一間日本仔南部鐵茶壺的工廠,要買人手做的一般要等三年,有些更要等五年以上才有貨交,普通的都要三至六個月,電郵寫明因大6老表量需求大,所以才要等如此耐,奇怪不奇怪呢?老表自己大量生產,而且價錢有些平十幾至幾十倍,但他們不要買,要等幾年也要買日本仔生產的,情況有些似奶粉,奶粉有毒還有理由,但茶壺是用生鐵,照計唔怕,我依家用緊的也是老表,不過我在叧外一間訂咗一個日本仔南部生產的鐵茶壺,大約一年後才有貨交,貨錢已付清.

我好鍾意飲茶,不過我老妻唔鍾意,只愛咖啡,小兒小女更不喝,每次只有我一個人沖茶來飲,一邊飲茶一邊睇書,自得其樂,我有一朋友很鍾意飲茶,他廾多年前去雲南旅行時,買咗萬幾元茶葉,因太多帶唔哂,剩下的要由雲南寄到香港,十多年前有次我返香港玩時,他送咗10餅普洱茶餅比我,咁多年我只飲咗一餅,因只有我一個人飲,我仲有好多印度和鍚蘭的紅茶,是印度和斯里蘭卡的朋友送的,不過一時之間搵唔到,唔知放咗去邊度.

17 則留言:

  1. 09年有人從大陸買了普洱茶餅送給我,看到價錢要六百元人仔,我就覺得幾貴。因我飲開的不像這些味道(通常茶樓飲的那種),而在家又多喝鐵觀音,所以我是不怎樣懂得喝這茶,但是那茶被熱水一泡,再三滾兩滾下顏色便變得像墨,茶味也不濃,問過一個人,她說不錯是好茶,而我卻有些質疑,概因大陸最多的就是A貨,咁偉兄可否給我些意見?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 再:那普洱茶餅只是很少的一盒,相信是禮品裝,有幾重就唔記得,總之是很輕的…

      刪除
    2. Shu兄,我見的普洱茶餅都是一餅的,冇用盒,照你所說可能是假茶,真正普洱冲出來不是黑色,是深紅色,沖三次至四次還有茶香。
      香港出名的茶庒賣一餅普通的普洱茶餅最少都要千幾元一餅,我開咗的一餅還剩下一些,若你喜歡飲我寄些給你試下。

      刪除
    3. 偉兄你太客氣了,我看到你post 出來的茶餅都幾大個,而我的可能連三份一都未夠。記得好似我還有一盒,就是不知放在那裡,若找到的話我會放上G+,希望像偉兄這樣的「茶博士」給品評品評。
      而我說的「茶博士」並不是指揸水煲的那種,請別誤會呀!
      最後還是要謝謝偉兄盛情,總之心領…

      刪除
    4. Shu 兄,幾乎所有普洱茶餅的呎吋都是差不多,價錢有平有貴,貴的萬幾元一餅都有,但我冇乜研究,只不過鍾意飲茶,每日都要飲過茶,不是港式奶茶就是中茶。

      刪除
  2. 鐵茶壺好精緻但好重,我對茶壺沒有要求,因為有要求就要有付出,飲到香醇中國茶就很心滿意足,有個靚茶壺是錦上添花!我覺得內地人除了怕黑心食用品外,另一個原因是像以前香港人,崇尚來路貨?!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,鐵壺煲水冲茶會甜些,因有鐵質在水中,而且鐵壺保溫會耐好多,日本仔南部的鐵壺品質是最好,最普通一個大約800至900港元,有些極品古董要幾萬元。

      刪除
  3. 飲茶係好習慣、不過時下年青人多數喜愛飲西茶。然而在下就係茶都鍾意、每逢遇上從未飲過嘅茶、我就會慢慢飲、真啲味度、真係好過引架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,我都鍾意飲港式奶茶和中茶,但我唔知點解就是不喜歡飲日本仔的綠茶,以前去日本玩時,見到佢地用機器轉動的炒,炒完磨成茶粉,買咗一包飲,感覺有臭茶青味,唔好飲,所以話我唔識欣賞日本仔的茶。

      刪除
    2. Wai 兄、中國人品茶都可謂源遠流長、又豈是扶桑人所能比?講到港式奶茶又確實係本城之光呢!

      刪除
    3. 域 Sir,梗係冇得比啦,扶桑人只不過偷師學咗中國人的一些品茶技巧,改良後變為茶道.

      刪除
  4. ng Wai 晚上好,
    在下對飲茶是個門外漢,只知有紫沙茶壼,鐵茶壼與紫沙茶壼有何分別呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,我都是略知皮毛,只不過鍾意飲茶,宜興最出名是紫砂茶壺,我還有幾個宜興紫砂茶壺留在香港,是開放初期去上海玩時買的,因為太細少,只拿來做收藏品,都唔知同鐵的有甚麼分別,只知鐵的煲水會有鐵質和保温耐些。

      刪除
  5. 偉兄,午安!
    雲南普洱茶是聞名全國的貢品,十分珍貴!雖然我不能喝茶飲酒,但卻很喜歡聞到茶葉香和酒味。
    好幾年前在杭州參觀茶綠村,看到很多民居的庭前,設有飲茶苑。知道附近有很多的茶田。當地主要種的是龍井茶。
    主持人介紹說:”明前龍井” 比 "雨前龍井" 更可貴。”明前”即是清明前採摘的嫩葉;”雨前”是在殼雨氣節之前採摘的。我買了多罐”明前龍井”作手信送人,自己的兩罐仍未喝得完。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,杭州的龍井茶也是貢品,據說有些極品萬幾元一斤,而且產量有限,想買也不容昜買到,不過我飲的龍井是普通貨色,明前雨前是貴價品,龍井唔知可不可以放耐些?

      刪除