2014年11月23日

五鑽级酒家


北京鹵肉

野鮮菇雞球


豆腐皮包肉丝




尋晚鋸扒的時候,小女忽然問我,點解香港有,澳洲冇米芝蓮餐廳評级? 佢問我,我問邊個?又使我想起餐廳評级,大约30多年前我去西班牙旅行時見到餐廳的門楣上用叉做評级,一巴叉至三巴叉,叉口向上,而法國就在門外用星做評级,今年九月去北京時就第一次見到用鑽石做評级,一至五粒,我包車去居庸關長城,玩完回程時在南口午膳,見到呢間有五粒鑽石咁犀利,不如入去試下.

呢間餐廳名字真不好記,所以想來想去都想唔起叫乜,好似叫金殿,原來老表的鑽石評级制度,同洋鬼子米之蓮相反,老表首要看停車場有幾大可停多少車,其次餐廳的衛生,環境和厕所真係幾衛生,之後才是服務態度和食物質素.若果只睇鑽石的評级而去光顧,一定會感到失望.


拿,睇睇今次五鑽石餐廳的食物,不是我奄尖,顺便擦Stella 姐鞋,她有寫食評,前幾日介绍牛池灣個間街坊小食新志興睇相仲好過呢間好多,我問服務員有甚麼好介绍?她介绍北京鹵肉和豆腐皮包肉絲,我就話麻麻地,不過小兒小女話好味,真係比佢地激死,佢地只食肉不食皮,肉跟白飯同吃,甜酸咕噜肉味道的,小兒小女正是鬼佬口味,以上四菜一湯,四碗白飯,兩罐可樂,一枝啤酒,盛惠420元人仔.

12 則留言:

  1. 看起來是夠吸引的,至於好不好吃就不知了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,味道一般,北方人的口味跟我們廣東人不一樣,鬼佬都唔係好鍾意,墨爾本幾年前在我家附近開了一間京菜,做了幾個月就執埋.

      刪除
  2. 偉兄,我在墨爾本工作過,那時我任事的酒店剛在從四星升格至五星的考察期,所以我覺得澳洲也是有「星」別的,而那間酒店以我來看,若跟港比較,頂多是三星級,因為當我見工時,哈哈…那酒店大堂根本是唔起眼,但是,那裡的plaza room (等同總統套房)卻要四千澳元一晚,那一年是1989!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,墨爾本的酒店有星级,不過唔肯定是不是官方, 但餐廳就唔多覺有,至於米芝蓮暫時還未有,据說亜洲只得幾個國家有,好多人話米芝蓮是鬼佬口味,前年返香港玩時去試過米芝蓮的一星旺角利苑和舊年的添好運.

      刪除
  3. 1988年我第一次在國內吃飯是東方賓館,跟著是花園酒店,吃的味道都是一樣,,,,,,,相信他們都用同一樣味精罷!
    我在牛池灣吃碟頭飯吃得痛快,但我跟旅行團到內地旅行對食的感覺得忐忑,記得1999年我參加東方日報和電訊公司合辨的旅遊活動比賽,我是被選拔第二名,得永安旅遊$12000,當中我有提及:我最愛中國各鄉地道美食。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,嘩咁叻,食家就是食家,有成$12000 我想大概是旅遊券,不能兌換現金,又使我想起一位朋友廾幾前公司的春節團拜抽獎的頭獎,康泰旅遊代用券$5000,佢仲請我去跟星架坡團玩咗幾天.我依家做緊的公司每年都有聖誕聚餐大抽獎,頭獎雙人來回机票,有時去巴里島,有時去新西蘭,星,馬,泰等國,二獎三獎,家庭電器用品紅酒等,不過可惜十幾年未抽中過一次.

      刪除
  4. Wai 兄、咱家天朝近年大搞廁所文化、不斷鼓厲民間搞好廁所衛生環境、所以才衍生出這種獨特嘅評級排序。不過在下見圖中那碟雜菜賣相十分靚、相信味道也不會差到那裡去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir, 老表以前的廁所真係唔敢去,不過自從攪咕咗收費後,情況就好多了.
      老表這種獨有的評级排序,假假地都是全國評審委員會評為五粒鑽石,算是最高级,睇資料一比就比四年,雖然摘鑽石也要等四年後,但總不能令呢班友面目無光,所以呢間味道還算 OK,價錢非常合理.

      刪除
  5. ng Wai 晚上好,
    真係口味各不同,前三個菜看來味道都幾濃吓喎,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,早上好,
      對的北方人的口味是好濃,我都唔多鍾意,始终賣花讚花香,都係粵菜好,所以在欧美澳等地都是粵菜酒樓多.

      刪除
  6. 未看你的文章, 就猜一定是北京喇! 果然估中, 其實好多遊客區的食店都不及一些不起眼的小店, 但一定要熟人帶囉!
    京菜太多油我都麻麻呀! 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐,京菜真係好多油,川湘菜就太辣,滬杭菜冇變化,都係粤菜好味些少.

      刪除