2014年11月8日

開花



一開就兩大朵,而且左右對稱,旁邊矮些少亦是一樣開兩大朵


呢盆種咗七年多今年才開花




種咗差不多四年,亦是今年才開花


君子蘭去年開兩朵花,今年開三朵

去年自己繁植

曇花一現


蟹爪蘭

沙漠玫瑰就快開花



睇到新西蘭網友 Shu兄介绍的花開得好靚,繁花似錦不過那些花是種在大地的泥土上,而我家所種的花難度就比較高,因為種在花盆內,而開的花亦不錯, post比大家睇下.

前天聽到一單新聞講有香港人在新西蘭南島自駕遊遇上嚴重大車禍三死一重傷,据說和一架货櫃車相撞,今年春節亦有一單香港人在新西蘭自駕遊遇上車禍魂斷異鄉,真慘.

大約廾年前我曾和老妻自駕遊,由北島奧克蘭到威靈顿然後過南島經基督城到皇后鎮,沿途風光如畫,路上車少好走,好多時會不自覺開快車,而且又不熟路,往往掛住睇風景一不小心就會好容易遇到意外.有意到外地自駕遊的朋友千萬要小心謹慎.

9 則留言:

  1. 偉兄不愧為花花公子,所植栽的全都是名貴花卉。真的,種花並不容易,要有愛心與耐心,曾聽網友說,得閒還要與花談心呢…嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,邊度係名貴花卉,對的種花是要須要花時間打理,有愛心與耐心更好,因為種在盆內,條件局限,先天不足,我仲有好多盆都種咗十幾年,又未開花,所以冇拍相片,我是愛花之人,得閒咪多花時間打理,當同它們談心.

      刪除
  2. 今年是什麼好時年喔?種植了七年與種植了四年的植物,都在今年齊齊開花。
    種了七年的那株植物的照片,真是美如圖畫,很有很有特色呀!

    回覆刪除
  3. 三簇橙色的君子蘭花,也很鮮明可愛呀!真是各花入各眼,花都是各有美態。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,今年也不是甚么好時年,只不过到時候就開花,有些種一年多就開花,好似曇花,我移種後一年多就開花,君子蘭今年開得冇去年咁燦爛,去年的照片我都有 post.

      刪除
  4. 七年多今年才開花的是什麼花?未見過!真係百花齊放,花開富貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,我都唔知是甚么花,只知道是仙人掌類,若果要知道甚麼名,學名叫甚麼和原產地,可帶去呢度的植物公園比他們鑑証,收费10元,因見到幾得意是我在朋友家剪一枝回來移種,他的不只冇開花,而且種瓜咗好耐.

      刪除
  5. Wai 兄、種植花卉最令人樂在期中的就是在培植過程、見到種植多年嘅植物開花當然喜出望外啦!花兒真係好靚啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,係呀,培養過程的喜樂得失是冇法形容的,睇到枝葉茂盛,開花時爭妍鬥麗的境況真係好開心

      刪除