2014年11月4日

燴羊仔腿 braised lamb shank

先把羊仔腿煎香

加入蒜頭,洋蔥,紅蘿白, bay leaf, 西芹,香草

加茄醬,糖,鹽,胡椒粉,红酒

加水蓋滿

用鍚紙封好放入焗爐 180度焗2小時,唔用焗爐亦可,放在煲內慢火煮2小時左右

剩下的湯把油取出埋獻淋在羊仔腿加上伴碟菜


呢個燴羊仔腿是我一位比利時籍大廚朋友做的拿手菜式之一,前幾天晚上經過他做工的酒店順便搵他吹水,因他今個星期五返比利時度假大约一個月左右,他說會帶一些在澳洲買不到的比利時朱古力给我吃喎,莫非他知道我鍾意吃朱古力?

他同我好多嘢傾,認識他都有七至八年,是我一位朋友介绍我識,此人好多嘢講,一講就幾乎唔停得口,此君行年五十,仍是宅男一名,忘記幫他影一幅相放上,留番他回來後再影,他以前也是在一條五星遊船做大廚,個日剛好見他整緊呢個燴羊仔腿,他說有客人訂咗呢個菜,我之前試吃過,味道唔錯,方法簡單,在家也可以做,拍下做法的照片比大家參考.

8 則留言:

  1. 這道菜唔難整,不過我寧願用牛膝,咁偉兄會否認同呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,用牛膝,牛腩都冇問題,我都鍾意,不過鬼佬唔鍾意食腩,其實用牛羊腩仲好食,香港有間清湯腩麵仲要排隊等位。

      刪除
  2. 回覆
    1. Stella 姐,只不過幾位,鬼佬思想較單純,好容易做朋友,加上我同佢地冇利益関係,只要讚下佢地就OK ,呢條鬼佬我成日讚佢煮得好味,佢都唔知幾開心。

      刪除
  3. Wai 兄、能交得精通廚藝嘅朋友自然有口福架喇!在下要偷師喇!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 粟姐,唔會羶,因焗咁耐,羶味都冇哂,自己加多些蔬菜伴汁跟白飯吃,味道一流.

      刪除