2014年11月25日

新開中越式餐廳









雜會炒麵



雞粉


越式炒牛柳粒飯


順化粉

以前介紹過我家附近的一間中越式餐館叫''二娘 ''    http://ngwai.blogspot.com.au/2014/02/blog-post_9719.html  生意愈做愈好,週不時見到客滿,有時又見到她們即場演唱,自彈自唱助興,不過飲食業不是光靠唱幾首歌就得,有可能她們見到生意很好就開始疏於打理店務,而且經常不見二人芳踪,所謂力不到不為財,最近我多次行經她們的店,見到生意比以前差多了,原因是隔壁和對面都各開咗一間中越式的餐廳,同一條街,再步行多五分鐘又開多一間,叫古越,來頭不少,因主理人有一間開在越南街,打出名堂,再來這裡開分店,我去試過,古越呢間週末更要排隊等位.競爭多了,而且食客來來去去都是住這區的人,生意差是正常的.

呢間店舖新開張個多星期後,當日我們一家人是第一次幫襯吃午餐,都好多客人,坐了八成多人,新開張有如此算是不錯,老闆真識做,還送咗兩杯越南滴滴咖啡比我和我老妻,我好少飲咖啡,若要飲鍾意飲藍山,此店新張期內的一個月,有九折,老闆娘仲叫我以後多些幫襯.


大约25年前越南初開放時,我在香港和一位舊同事去過玩四天,第二次剛剛好是10年前,我們一家四口自由行玩咗十天,我都感到奇怪,帶著兩位小朋友好辛苦,都唔知點解會在越南呢 d 地方玩到十天咁耐?除咗我喜愛旅遊之外,也找不出甚麼原因, ''越南吃的也不見得怎樣好吃,一出街就滿身大汗,依家仲衰,滿街電單車搶銀包手袋,又嘈又吵''這是我朋友兩個多月前去玩完後回來同我講的話.



越南簽証費10年前要60元依家就不知多少

11 則留言:

  1. 偉兄,我在92年去過一次越南,也是自由行,那時治安跟大陸某些地方相似。
    最記得在街邊小舖訂了隻乳豬,18美元,而那裡有些人工作成個月也是相差無幾,兌換100美元仲要用紙袋來裝…
    我住的普通旅館9美元一晚(中午時份約四個小時,及深夜離黎明前的兩個小時,講明不提供電力),但另一最高級的那間(靠海邊)卻只是70多元,當然是乜都有喇…
    越南菜,我在澳洲吃過,似乎墨爾本比雪梨好。
    我也曾光顧過在三藩市設於陋巷中的越南餐廳,那裡吃到的生牛肉河卻是從未試過的好,可能那邊的越南人跟澳洲一樣的那麼多罷。

    回覆刪除
  2. 越南要簽證費,而且去過的朋友都說冇乜好玩,所以也沒有去的意欲!
    你們去咗十天,相信有吸引之處!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,本想計畫去埋柬埔寨的吳哥屈,不過交通和囗岸的簽證極不方便,冇去到變咗要住多幾天,越南冇乜特別,地方也不大,去幾天就夠了。

      刪除
  3. 偉兄,我給你的留言不見了,所以我轉貼到G+!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我再試多一次,睇下點?

      偉兄,我在92年去過一次越南,也是自由行,那時治安跟大陸某些地方相似。
      最記得在街邊小舖訂了隻乳豬,18美元,而那裡有些人工作成個月也是相差無幾,兌換100美元仲要用紙袋來裝…
      我住的普通旅館9美元一晚(中午時份約四個小時,及深夜離黎明前的兩個小時,講明不提供電力),但另一最高級的那間(靠海邊)卻只是70多元,當然是乜都有喇…
      越南菜,我在澳洲吃過,似乎墨爾本比雪梨好。
      我也曾光顧過在三藩市設於陋巷中的越南餐廳,那裡吃到的生牛肉河卻是從未試過的好,可能那邊的越南人跟澳洲一樣的那麼多罷。

      刪除
    2. 哈哈!真的,我已試貼多一次,又是不見了,谷歌好搞嘢!

      刪除
    3. Shu,你𨍭貼到G+我都係睇唔到,算啦,反正唔使比錢,唔能夠太多要求咯。

      刪除
  4. Winnie 晚上好,越南餐味道都不錯,隨咗魚露比較重之外,一般都啱口味,小兒小女就最喜歡吃蔗蝦和牛肉七味,但我锺意吃湯粉麵。

    回覆刪除
  5. Wai 兄、越南嘅電單車黨搶手袋已經聞名天下、聽當地華僑講那些搶匪大多數是「業餘兼職」人士。當初聽起嚟確有點愕然、後來才知到那些人只屬順手牽羊多、只要自己小心點就冇事架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,第一次去都唔見到有電單車,只有三輪車,前面車夫,後面有布罩坐兩人,十年前去在馬路上就見到好多電單車,不過都唔係見到好多搶手袋,依家愈來愈多,女仕就要小心,我朋友 we chat 咗一套短片比我睇,幾個月前廣州火車站班電單車黨無法無天,晚上瘋狂搶劫.最後全部捉哂.

      刪除