2016年2月16日

四川菜




今天早上送我朋友到機場後,我同老妻講好耐冇吃四川菜,不如去越南街間川王府吃 lunch 啦,上次去己經是好耐之前,點知去到見關門大吉,焗住又要行過對面吃燒味碟頭飯,記憶中呢間開了好似一年多,翻查一下舊貼文,真係開了一年多,在多越南人聚居的地方開川菜想唔執笠都難咯,麻辣囗味不是好多人喜歡,反而有兩間中式酒樓捱了十多年還是不倒.

剛好上篇舊貼文有以前我同一位朋友 whats app 的對話,想起他也曾和我去過好多次旅行,他的老婆是四川成都人,去年我返香港時,有日和他一起吃午飯,見他冇帶他老婆出來,我順口問他你老婆呢?他說已經離婚喇,她返回成都,唉咁就玩完,男女感情的問題我不想理也不便多問,只知道他們結婚大約有十四/五年,好彩無兒無女.

http://ngwai.blogspot.com.au/2014/05/sichuan.html

10 則留言:

  1. 以前的人少離婚是有原因的,就是因為太多兒女要照顧……
    哈哈,咁諗法唔知啱唔啱?

    回覆刪除
  2. Shu 兄,對的,確實有些道理。
    不過我香港有六位朋友到大6娶老婆,但有五位離婚收場,真係冇乜好結果,佢地老婆包括有四川,湖南,湖北,貴州人,其中有三位仲有小孩,情願留底小孩自己隻身返回大6,最大原因是生活習慣唔同,經濟能力,居住環境,語言又唔同,同佢地以為嫁來香港的想法完全不同,所以落差太大。

    回覆刪除
  3. 同四川姑娘結婚之港人很多。友人回成都搞生意娶四川女,現在很幸福呢

    回覆刪除
    回覆
    1. Peter兄,香港以前好多男的北上娶妻,實際上乜嘢地方的女人都有好有唔好,最緊要自己有冇眼光,自己知自己事,有些事是不能勉強的,明白大家是否合得來。

      刪除
  4. 做生意難!做夫妻難!要在呢個世界生存不容易!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,係咯,依家生意真係難做,租金物料人工貴,競爭又多,大魚食細魚。
      啱架,做夫妻真係唔容易,依家的人對婚姻冇乜承諾,合則來不合則去。

      刪除
  5. Wai 兄、做生意真係要事先做好市場調查、盲舂舂咁一定撞板多過食飯。

    所謂緣起緣盡、確實無人會知到它朝係點嘅。總之珍惜眼前人就是。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,係咯,盲舂舂想唔執都難。
      講得啱架,珍惜眼前人,真係無人知道將來結果如何。

      刪除
  6. Wai 兄晚上好,
    異地情緣真係冇乜好結果架,因為大家文化及生活方式唔同,加上男方有些作大和女方祈望過高,咁就因誤解而結合,到了解而分開喇,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,下午好。
      你講中大部份,好似朋友結婚時,一開始我就覺得唔妥,不過他當局者迷,自己大過女的超過20多年,就算冇代溝都有隔膜啦。

      刪除