2016年2月12日

花開





不知名的花

個多月前朋友同我講,佢家的後花園有幾棵野生的花已經長得幾大棵,問我要不要?要就掘幾棵給我,我說要,不過你唔好掘啦,等我得閒親自來掘,因為上次佢老兄連根拔起,又放在車尾行李廂成日,等收工時再拿來給我,可惜種唔生,今次只好親自出馬,把整株花小心掘出以免傷及根部再用小桶裝些少水,把整株花根部浸在水裡帶回家才移種在花盆.

呢種花不知叫甚麼名,正好過年呢段時間開花,而且開的红色花好嬌艷,祝各位網友猴年花開富貴.
http://ngwai.blogspot.com.au/2014/05/blog-post_6.html

14 則留言:

  1. 偉兄,此花是鳯仙花的其中一種。學名:Impatiens balsamina,英文普通名叫 Garden Balsam.中文普通名很多,一般叫:鳯仙花,指甲花(因為有些地區婦女用花壓的汁液塗指甲)。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stanley 哥,好耐冇見啦,近況如何?
      多謝告知花名,我都聽過鳯仙花呢種花,原來就是呢種花,開花期好長,有成個幾月咁耐,唔同曇花一日就玩完。

      刪除
  2. Wai 兄、這植物花紅葉綠賣相好靚、並且在過年期間開花、大有鴻運當頭之兆。正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,係呀,賣相真係嬌艷鮮紅,仲新年期間開花,祝大家花開富貴,紅運當頭。

      刪除
  3. 花開得好紅好靚,唔知又香唔香呢?
    今年Wai 兄一定會富貴當頭啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,今早出花園聞吓呢棵叫鳯仙花,不過聞唔到香味。
      我家有棵小蘭花,一開花時香氣襲人,開的花只有幾朶,正式是花香不在多。
      大家都花開富貴,鴻運當頭。

      刪除
  4. 真係好似我以前種過啲鳳仙花,不過可能不同品種,記得以前種過的葉冇咁大塊,花較多。
    祝府上花開富貴,金錢滿屋!如意吉祥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,係呀,我網上睇過一些圖片,同香港有些少分別,可能品種不同。
      也祝你花開富貴,大吉大利。

      刪除