2016年2月26日

Chia 奇亞籽


奇亜籽原價39.95一公斤,減價後29.95






依家生意差好多,以前初開張時晚晚坐無虚設

奶茶加奇亜籽


本月9日請朋友兩公婆去吃晚餐,呢餐可以叫做開年的晚飯,他們每年來幾乎都會在這間酒樓吃一餐,因他們喜歡吃中餐,而且呢間酒樓靠近我家,開車只雖要幾分鐘車程,吃完後就到我家再吹水,然後才送他們回酒店,他們每年都買大量物品返回香港,羊油,衣服,鞋,其中以買 Chia 香港叫奇亜籽最多,今次買了8公斤,話夠兩公婆吃到明年再來時再買,他說便宜過香港,又不怕有假貨,仲話是天然健康食品.奇亜籽原產地是中南美,移種澳洲後,不知是澳洲生物科技好,或是氣候適應,依家產量是全球最多,他說兩公婆吃了這Chia奇亜籽多年,身体健康喎.

我老妻也有吃這種 Chia 奇異籽,有時仲加埋白米一起煮,變佐吃飯時奇異籽在飯內,完全冇絲苗茉莉飯的香味,只有奇異籽一粒一粒的口感,真係冇計,有時佢沖奶茶比我仲加埋奇異籽,我叫唔該啦,唔好再加啦,因我覺得呢種野冇乜特別功效,好多人當是神奇保健靈丹,其實均衡飲食,適量運動,心情愉快肯定好過吃乜野的保健物品.

http://baike.baidu.com/view/2730186.htm

9 則留言:

  1. 保健食品是現代人新貴,人人愛健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,研究報告說,吃太多會有反效果,係又吃唔係又吃,會破壞天然自身的免疫系統。

      刪除
  2. 我最認同你尾段所寫的幾句。
    不過現代人比較錫身才有這麼多的營養產品!

    回覆刪除
  3. Shu 兄,講真,幾乎所有保健食品,都是誇大效果,我聽過呢度電台訪問過一位營養師,她說我們每日三餐所吃的,大部份已經包括所有必要的營養,多吃保健食物也是作用不大,也是排出體外。
    我想依家的人可能錢太多用唔哂,心理作用咪高價買保健食品。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 靚女,梗係唔好食架,冇味道又一粒粒,我話唔食好過食。

      刪除
  5. Wai兄、保健食品亦是生意一門、自然會誇大功能。不過你說得對、吃得過多反而不美的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,澳洲生產保健食品最多,正如你説一樣,大量廠商都誇大功能,只不過未吹噓起死回生的功効,偶爾吃下可能真係會有些作用,吃多身體自己會排出,可能更會有反效果。

      刪除
  6. 第一次聽見這種東西。以前醫生都有開維他命給小女,是對症下藥的。也有吃過醫生開給我吃的維他命丸,真係有功效。可是不吃好久了! 現在越來越不喜歡這種東西,吃自己煮的東西已經很開心和足夠了!

    回覆刪除