2016年2月10日

St. Kilda 海灘

St Kilda 海灘



間中亦見到有無上裝,20多年前我見過一班日本仔見到鬼妹無上裝,就大驚小怪的大叫.

告示講明平日在海灘兩枝旗桿範圍外,和由十一月到三月復活節後,係冇救生員當席,遇溺是你閣下自己的事



上下行單車徑

澳洲最古老的機動遊樂場,隨了學校假期之外,平時只開五/六/曰

本月20/21日,園內有慶祝農厝新年活動,有舞龍舞獅,音樂,功夫等表演

澳洲最古老的劇院

這條船去塔斯曼尼亜航程大約十小時

呢條馬路再往前走不遠,就是下個月用作澳洲一级方程式格蘭披冶大賽,墨爾本站的跑車賽道

今日我早二個小時收工,帶朋友去市中心吃越式午餐,然後載他們去靠近市中心的 St Kilda 海灘半天遊,呢個海灘泳客不多,可能是最差,只因靠近市區,交通方便,在市中心坐十幾分鐘電車就可到達,事實上墨爾本好多靚的海灘,所以來的多是哂太陽和飲食,設有一條上下行的單車徑,有幾公里長,見好多鬼佬鬼妹係呢條單車徑踩單車,抬頭一望藍天白雲,迎面又涼風輕吹真係巧爽架.

趁今日新春頭,祝各位萬事勝意.

10 則留言:

  1. Wai 兄、雖然在你看來、這海灘算不了甚麼、但在我看來藍天碧海是澳洲招牌、也是令人羨慕嘅地方呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,香港西貢的海灘也不錯呀,水淸沙幼,以前夏天假日我也常去遊水,唉香港真的好少見到藍天白雲,因為比鄰近的老表大量人為污染哂。

      刪除
  2. 祝新春大吉。萬事勝意您的BLOG很美/佳作

    回覆刪除
    回覆
    1. Peter兄,隨便寫下,見到乜就寫乜,大家分亨一下,新舂大吉大利.

      刪除
  3. 新春頭,可以逛逛St. Kilda 海灘,身心也愉快!謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,最好是在星期天遊,街道旁有各式各樣手工藝製作品的攤檔擺賣.

      刪除
  4. 呢個海灘我嚟過,真係有好多無上裝少女㗎,當年我都因為咁而去,嗰次只見過三個呢!
    我亦喺Melbourne President 做過三個多月工,唔知而家仲喺唔喺度?

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,我第一次見鬼妹無上裝是30多年前在希臘一個小島,仲見日本仔帶埋望遠鏡去偷窺。
      呢個海灘好多人嚟過,不過我朋友兩公婆冇到過,因為來都是吃喝購物,除了我得閒載他們去玩之外,否則都是在市中心行街購物,每天一袋,激死。
      你說的Melbourne President 我不認識。

      刪除
  5. 謝謝分享!感應到這裡的熱浪啊!
    祝你...猴年大旺, 笑口常開, 事事大順, 家庭和樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐,係呀,呢度天氣同香港相反,香港最冷呢度就熱浪襲人。
      也祝你猴年身體健康,萬事大吉大利。

      刪除