2013年12月7日

一個舊籌碼的故事 6

影星成龍講過,全世界最大的貪污國家是美國,佢不是無知就是冇去過中南美洲和加勒比海,行路人去過的中美洲七國和加勒比海等小國叫貪污小國,實當之無愧.

想起朋友老豆開的小五金雜貨店,西班牙文叫 Ferreteria ,只賣輕便的小五金,如鐵釘,鐵線,鐵鎚,銻煲,手鋸等,個日早上我去到時剛好見到有衛生幫查衛生,一向見慣香港的衛生幫只查酒楼,食品工廠,街市等,小五金又唔係食物,查乜? 所以話一處鄉村一處例,朋友同我講,呢度任何生意一張商業登記証背後,一定要附有一張叫合格衛生紙 salud publica一年要蓋番二/三個印 ,因此佢地有權查,有權話你櫃枱唔乾淨,話你鋪的地面污糟,不过唐人多是怕事息事寧人,個個都習慣識 do,咁大家咪 happy咯,若果唔識 do,聽日唔使開門,搅好清潔,等亞 sir再來好好檢查.


我租咗一部福士甲蟲車三天,大約30美元多些,不限里數,架車比較殘舊,朋友連我全部男女共六人迫在一起,架車冇冷氣,開去一個地方叫銀港 Puerto Plata  http://www.activecabarete.com/info/ ,途經第二大城市 Santiago,旅遊勝地銀港當時仍未完全開發,只有局部開發,高速公路行一段後又變回爛泥路,冇五星豪華渡假酒店,但海水清澈無污染,真係好靚,我們租的是石屋,有厨房可煮食,物價好平,老番用牛油 blanched 好大隻龍虾才幾美元,而且還有馬騎,這亦是我呢生人第一次騎馬,好多人都唔知,第一次騎完馬之後,晚上個 pat pat 尾龍骨好痛,又去捉鮑魚打魚,晚上成班人去海灘,飲椰青水,燒野食唱歌跳舞,抬頭一望,繁星滿天,個種靓法真係唔識形容.


歡娛嫌日短,煩惱恨夜長,幾日一陣就完,回程時我比一位交通差捉住,佢話我超載多一人,又話要拉要鎖,後來朋友識 do 冇事啦,開咗一大半路程,又比一部警車截停,佢地話我開得太快,要告我超速喎,大佬,條泥路沙石沿途,請问如何會超速?

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 成龍講過的野都要經理人同佢「善後」架!
      超載多一人,又話要拉要鎖,開得太快,要告超速喎,大佬,條泥路沙石滿途,請问如何會超速?識DO,做最後武士!

      刪除
    2. Stella姐,條友成日講錯野,上次又話中國人要比人管,廾幾年前成龍曾經同我和我老婆坐同一班機由香港去日本,不过佢坐頭等,我地坐經濟艙,在候機室時我老婆問我有冇一張白紙?我問拿白纸做乜?她說比成龍簽名,我話冇,不如拿張10元紙幣比佢簽,依家張10元還在,但完全冇升過值.
      所有落後國家都貪污,見怪不怪,过幾日得閒再寫.

      刪除
  2. Stella 姐,sorry 攪錯咗,剛準備寫時,我朋友call 我出去飲杯嘢,以為把草稿儲存今晚先再寫,點知會post出

    回覆刪除
  3. wai, 成龍可能亂講, 美國人不貪小利, 一貪就喺大大單的; 不似南美和亞洲的小國, 隨時收黑使人懊惱. 我記得有次去印尼, 因為是夜機, 到了機場導遊話想快d出關要識做, 我問點識做呀! 結果人人的passport中夾了兩元美金, 咁就睇都唔睇全出關; 點知有個唔肯咁做...就被翻開哂佢d行李, 搞到不知幾麻煩, 我哋成班人在外面等得好急, 因為只有我們一班機ok, 出入境就可休息了. 結果導遊同佢俾, 咁你話擺明收受, 都夠殘格喇!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy姐,成龍一向無知兼囗不摘言,一味擦表叔鞋,美國叫貪污大國?大陸,印度點叫?

      刪除
  4. 認同上面位女生...印尼仲明目張膽..離哂譜...!!!

    回覆刪除