2013年12月28日

一個舊籌碼的故事 8

這是他13年前來澳洲玩時給我的鐘錶店咭片


網友 Shu 兄講我身邊的人都幾淒酸,落後地方的景况就如六十年代的香港.,今日又講下卅多年後仍然有聯系的幾位朋友中的一位.


記得朋友帶我去他的鐘錶店介紹我認識他時,進入店內見到一位肥佬如彌勒佛一樣,光頭赤著上半身露出一個大肚腩,穿著一條短褲和人字拖鞋在修理手錶,奇怪不奇怪,在自己的店做生意光著上身,大概只有落後的地方才會見到,他姓蔡,名就單字松,一見面就攞出一枝香煙比我,我話唔抽煙,跟住又攞枝细啤酒出來,我話唔飲酒,又問我識唔識打麻雀?有些人天生喜歡講嘢,不停的同我講他以前在香港的舊事,他說1970年未移民多明尼加之前曾在九龍巴士公司做過售票員,又在媽媽奶汽水廠做跟車送貨員,傾談下知道他大過我幾年,當年佢行年快三拾,在香港從未識過女仔從未拍過拖.傾談仲未完他叫朋友和我唔好走啦,今晚去他妹夫家裡吃晚飯,我話唔好意思唔想去,他說唔緊要,他每天晚上收工就後去他妹夫那裡吃晚飯跟住打番幾圈麻雀,他妹夫開麵包工廠.前鋪後居.


到了他妹妹和妹夫的麵包工廠,見到廠房面積好大,約有萬幾呎,他妹夫見到他帶我們來吃晚飯,非常客氣,又再整多幾樣餸菜出來,那次是第一次見他的妹夫,亦是唯一的一次,他妹夫上次想和他一起來澳洲玩,到了香港後,証件出麻煩拿不到澳洲簽証,我想請他吃番餐都冇機會啦,因他五年前仙遊了.


年多後他返香港,他約我出來飲茶,他說同細妹借咗幾千美元,加上自己一些積畜,返香港準備結婚,親戚朋友介紹咗好幾個女仔比他相睇,冇一個鍾意他,這也難怪,山卡喇小國多明尼加貧窮落後,地圖上揾都好難揾到,人地真係要嫁都嫁去美加澳紐,心想而且你老兄的面貌同身型揾到才奇怪,我話不如返大6台山揾啦,佢話算啦唔揾啦,訂咗下星期機票走人.世事命運就是如此,他走之前幾日有人介紹一位女仔比他相睇,人結人緣呢位女仔對他有意思,他說要改機票.


8 則留言:

  1. 行起桃花運,真係擋不住,祝佢好運喇!

    回覆刪除
  2. 呢啲返來搵老婆,真係冇分甚麼年代,而要去借錢才能夠……想想最後嘅下場都諗到點喇?
    又是淒酸的故事!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,百份之九十五的人都估錯,若果你對事物觀察入微,睇我 post他公司的名片出來,就知到一些,業內人仕就更不用說,他的公司名片是2000年他回香港時揾專業名片設計公司做的,個隻絕版陀飛輪表肉和瑞士十大名錶之一是他親自帶到香港比人影相電腦排版印製,背景是加勒比海藍天白雲,之後來澳洲探我時比呢張名片給我。
      我寫他出來是比年青人參考,做人要有勤勞奮鬥,百折不回的信心和毅力,如今他身家豐厚。

      刪除
    2. 原來佢講大話,說問細妹借錢是呃人嘅,是考驗啲女仔係唔係講金!

      刪除
    3. Shu 兄,他冇講大話,他以前是霉友一名,只不過好運揾到呢位女仔做老婆,夫妻同心,一起捱咗30多年,稍後我會再寫

      刪除