2013年12月30日

一個舊籌碼的故事 9




今早睇到行路人的博文講http://wayfarershk.blogspot.com.au/2013/12/2.html#more,她們一團人除咗歐美等國,揸特區護照和 BNO,有簽証都不能入境尼加拉瓜,又使我想起在多明尼加和朋友跟四日巴士團到鄰國海地入境時的遭遇有些相似,只不過我地比入境佢地唔比入境,海地是西半球最貧窮落後的國家,跟巴士團晚上開車,大概旅行社想慳番一晚酒店,差不多半夜就到,以下是我在她的博留言,不過我自己都留有 copy 所以貼出比大家睇下.


''太陽底下無新事,你們今次的經歷不知算不算新事?裴濟Nadi機場十時後移民官走哂,自由出入,我都去過幾十個國家,差不多卅年前多有一次從多明尼加共和國的首都Santo Domingo 跟團去海地太子港Port Au Prince的幾天巴士團,海地是西半球最貧窮最多文盲的國家,好似晚上七時或八時,是吃完晚餐時出發,差不多三更半夜到逹邊境過関,然後每人拿自己的行李排隊過移民局,只有一位似移民官的人,坐在一張又殘又舊的木書枱上檢查護照,當時一團有成廾多人,排咗成粒幾鐘條龍郁都唔郁,好似完全冇人過関,真係感到奇怪,走去問領隊,原來是海地政府規定每一個人過関他都要打電話去查問請示,但係唔知打去邊度問,和去問邊個?不過我那次極不好彩,原來電話壞咗,個個罰企,佢老兄坐係到抽煙,一陣又行去飲水,行來行去,我唔講你都唔會知到乜嘢叫過関,乜嘢叫移民局,原來屋頂上面是鐡皮搭建,四邊空空通風,同豬欄冇乜分別,幾枝光管,旅客冇椅座,站得倦就學表叔,痞低,都唔知等咗幾耐,最少有五至六粒鐘,個廁所亦不分男女,邊個先入邊個用,用星鐵皮包住木門挖個坑冇得鎖,只能虛掩,等到天都光晒,又口喝又肚餓,終於見到有一位似高官的人前來,在每人護照蓋入境印的旁邊簽個字,謝天謝地終於順利過関。去到市中心時見到有女人頭上頂住一盤水,好似香港以前搪瓷的洗臉盆,有人買時就放在地下,拿出小膠杯裝滿,個位飮完個膠杯仔又交還給她,晩上的節目是參觀巫師表演鬼上身跳舞驅鬼轉運,叫voodoo.''

4 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,多謝。
      祝你一家人有一個愉快的新年。

      刪除
  2. ¤*¨¨*¤.¸¸…。* . ˚˛° ¸.¤*¤..¸¸…¸¸。.* .¸.¤*¨¨*¤..¸¸
    \¸2013年要過去了.. 好朋友們,友誼萬歲!
    .\¸.我們一起愉快跨年;為2013年做最後的倒數吧!
    ...\¤*¨¨*¤.¸。.* . ¸。.。 .¸.¤*¨¨*¤..¸¸…¸。.* . ¸。.* .¸.¤**¤..¸¸
    ☻/
    .▌
    / \

    回覆刪除