2013年12月19日

鳥巢

鳥巢








今日下午想採摘一些桃駁李送比朋友,因太多食唔晒,無意中見到遠處有一個鳥巢,我用梯爬高睇下有乜嘢,見到三粒淺藍色鳥疍,拍比大家睇下,都唔知乜嘢鳥? 

15 則留言:

  1. 嘩,咁多果,睇到都開心。我幾年前在backyard見到二棵苗,吳知喺乜。種了在deck 兩旁,後來長大原來是二棵樹。我見有刺就斬走一棵,留一棵將來大了遮蔭。今年,五年後居然結出果來!是梨🍐,朋友吃了説很甜😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 十二月兄,我都有種梨,不過梨不大個又不甜,種咗一棵水蜜桃,好大好甜,真的係冇陰公咯未摘之前已比雀仔啄了大半,下次post相片出來。

      刪除
  2. 嘩!淺藍色鳥疍,唔講仲以為朱古力蛋添!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,淺藍色的鳥疍我都是第一次見,以前見過一次是白色的。

      刪除
  3. 好多果實!!!
    藍色鳥蛋?! 要留意BB是甚麼樣子的了。:)
    聖誕快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂,真係好難睇到 BB出世 ,都唔知要等幾耐

      刪除
  4. Hi ! Wai, ✫....*...★
    ´¸.•✫..✫..........*♥•♫•
    `.✫`...•✫¸......*♥☺•♥•☺
    ●/...●/.●/..✯♥•♥♠♫♥#♥•
    /▌*./▌./▌**♥♫•♥♫•♥♫•♫*°.﹒MERRY X'MAS ¸.•✫
    / \ ¸¸/ \./ \¸•*•ღ¸████﹒☆°.祝: 冬至快樂 ! 聖誕快樂 ! 新年進歩 ! 

    回覆刪除
  5. 嘻嘻 !! 藍鳥蛋蛋,
    我家也有過雀雀來築巢生蛋蛋; 也有拍下整個過程.. Luck !

    回覆刪除
  6. 看來是桃子大豐收喇、新鮮樹上摘一定甜到漏。如果鳥兒出世不防再拍幾張相、讓大家看看是何模樣都好喎!祝聖誕及新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 sir,祝聖誕快樂,身體建康, 對的,新鮮樹上摘是鮮甜好多,好的,希望拍下整個過程

      刪除
  7. 我雖然可以看到很多雀仔,但仍沒見過藍色的鳥蛋!好靚呢!
    聖誕快樂!新年進步!

    回覆刪除
  8. 祝聖誕快樂,身體建康,你那边是雀鳥天堂,你 post的雀鳥好靚,飛來我家的雀鳥,冇一隻五彩繽芬,多是啡色和黑色.

    回覆刪除