2013年12月10日

煮咖哩

呢個咖哩煮法,是我的一位獲獎馬來西亞華人厨師朋友教我煮的,他以前在檳城一間馬拉餐館做大厨,20年前以技術移民來澳洲墨爾本.

方法先把香茅,洋葱,蒜頭炒香,咖哩粉加水搅伴,放入剷到有咖哩香味然後加入雞湯加入椰奶,幾片 bay leaf 加適量糖,鹽, 我喜歡加一些蕃薯,薯仔,紅蘿葡,雞脾雞翼一起煮.






 
 
 
 





8 則留言:

  1. 咁就真喺要跟你學吓喇! 睇落都想食呀?

    回覆刪除
  2. 咖哩 味道香濃,偶然一吃回味無窮!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,對的,我都係偶然吃,雖然喜歡,但是都唔能夠成日吃,因太熟氣。

      刪除
  3. 我都有一張屬獨到的咖哩配方,也是從一個馬來西亞的華人廚師處得來,但我從未試過(只看他做過),因為單是香料便有二、三十種!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu兄,太多香料不好,會搶晒咖哩味,而且太多種類的香料購買又不容易,煮時又麻煩,又不一定會好吃,簡單就是美 simple is the best

      刪除
  4. 香茅咖哩雞看來相當吸引、一定很和味喇!係冇?

    回覆刪除
  5. 域 Sir,香茅咖哩雞味道唔錯架,越南餐的香茅豬扒,就是把香茅切碎和豬扒一起焗

    回覆刪除