2013年12月23日

貪字變個貧



尋日下午和朋友到呢個商場 high tea ,見到呢間店,忽然想起一單新聞,呢間售賣彩票的特約商店,位於我家附近的商場內,店主夫婦是香港移民, 2000年以30多萬澳元買來經營,我每次經過見到生意都不錯,好多人買彩票,不過我好耐都冇買彩票, 因以前買過三幾次,一次都冇中過,所以唔再買,但我老婆每星期都買,上個月她跟我說,奇怪啦點解唔見佢地開檔做生意?我話佢地夫婦二人可能返香港或去其它地方旅行,我老婆話唔會,若佢地唔得閒開檔,會揾人幫忙睇檔,以前都試過架.


前幾日睇本地報紙先鋒太陽報 herald sun的一段新聞報導 ,原來上個月有一位老鬼婆拿著一張彩票比佢 check ,佢 check完話中咗獎,獎金7000元,因為電腦出咗問題,顯示唔到出嚟,老鬼婆收咗支票入咗户口,過幾日同家人講起,家人 check 到,冇可能7000元獎金,是32000元多,跟住報警,夫婦比差佬拉咗,依家週身蟻,等法庭判决。


我成日教我仔女,做人千萬不要做違法的事,一次好彩,並不表示次次都會好彩,若要人不知,除非己莫為.





14 則留言:

  1. 你教得好啱!而且不做壞事,就算窮個心都會坦然開朗!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,呢二公婆算中產,還要呃埋亞婆,君子愛財,取之有道,唉唔知點會咁做。

      刪除
    2. 不義之財永無久享

      刪除
  2. 真係, 貪字得個貧。都要教仔仔這一句: 若要人不知, 除非己莫為!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又不是冇錢,我都百思不得其解,今次有排煩,輕則判罰吊銷牌照,重則坐監。

      刪除
  3. 回覆
    1. 十二月兄,他們要好好跟你學習,因你連飲茶的點心都不貪,今次慘痛的教訓,永世難忘,不過太遲了。

      刪除
  4. ┈┈❉┈┈┈┈┈┈❉┈┈┈┈┈❉┈┈┈┈
    ┈╱╲┈┈┈❉┈┈┈----╱╲┈┈❉┈┈┈┈
    ╱╯╰╲┈┈╱╲┈┈╱╯╰╲┈┈┈┈┈❉┈┈┈┈
    ╯╯╰╰╲╱╮╰╲╱╯╯╰╰╲┈┈┈┈┈┈┈❉┈┈┈┈
    ╯╯╰╰╱╰╯╭╮╲╯╯╰╰╰╲┈┈❉┈┈┈┈謝謝分享啊!┈❉
    ╯╯╰╱╯╭╮╰╯╭╲╯╰╰╰╰╲┈┈┈┈┈❉┈┈┈┈
    ▔▋╱╭╮╰╯╭╮╰╯╲▋▔▔▔▔┈┈❉┈┈┈❉┈┈平安夜...平平安安...
    ┈╱╮╰╯╭╮╰╯╭╮╰╲┈┈┈❉┈┈ღ祝您聖誕快樂ღ❉
    ┈▔▔▔▔▔▔▋▔▔▔▔▔┈❉┈┈新年進步, ღ❉

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐,多謝,亦祝你有一個平安愉快的聖誕。

      刪除
  5. 對呀、不成實是要付出代價的。祝聖誕快樂、新年進步!

    回覆刪除
  6. 邊有人咁笨吖,自己打開門戶做生意,有事實比人捉到無走雞!仲以為佢地騙完人後走佬了就話啫!貪會令人喪失理智,貪字變個貧真沒錯!

    回覆刪除
  7. 唉,若果做之前想到後果就一定唔會做,呢 d 咪叫財迷心竅咯,同風水陳一樣.

    回覆刪除